1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusia teemoja?

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Xaeron, 2/4/04.

1. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    En tiedä onko tästä ollut lähiaikoina puhetta, ei ainakaan silmään iskenyt, niin:

Olisiko mahdollista saada sivustolle uusia tyylejä? Siis kun nyt on subSilver, subGreen ja subRed.

Sen tiedän, että phpbb:lle on olemassa rutkasti ilmaisia komeitakin teemoja.

Mutta veikkaanko oikein, että uusia ei ole asennettu nettikaistan kulutuksen takia? ts. kyllähän ne hienommat teemat vie kuvineen päivineen enemmän tilaa ja sitten kun niitä lataillaan niin kaistankulutus kasvaa.. Mutta kasvaako se niin paljon, että on turha edes kuvitella että mpinffoon tulisi uusia teemoja?

On meinaan ihan virkistävää ainakin IMO vaihdella teemoja sillon tällon.. mutta jos siihen ei palvelun taholta kyetä niin ei sitten mittään. :eek:)

http://www.phpbb.com/styles/demo.php
    ^ Tuollahan noita joitakin tyylejä voi selailla tuon alasvetovalikon avulla..

Itse tykkäisin esim:
    VereorMenInBlack
    subBlack
    Odyssey
    myth2
    Solaris

Ja siis kyseessähän ei missään nimessä olisi turha ominaisuus, koska kaikki voisivat valita haluamansa teeman käyttäjätiedoistaan, mutta jos on joku tekninen seikka esteenä niin sitten ihan ymmärrettävää..

2. Trex

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän nykyisessä valikoimassa ole jo tarpeeksi? Matkapuhelimistahan tänne on tultu puhumaan eikä ihastelemaan erilaisia teemoja. Nämä nykyiset ovat muutenkin toimivampia kuin suurin osa tuolla sivulla olevista.

3. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Just tommonen asenne on semmonen mistä en tykkää. Arvasin melkein, että joku tulee heittään ekana tällaisen kommentin.

Ei kyse ole mistään ihastelemisesta, vaan siitä, että on olemassa vaihtoehtoja.

Voit ihan hyvin itse pitää subsilveris ja joku toinen laittaa jonkun toisen, jos niin tykkää.

Ja muka toimivampia, ja pyh. En huomannut mitään eroa useimpien teemojen kanssa toimivuudessa kun vertaa näihin sub-teemoihin.

Minun puolestani hyvinkin saisi vanhat teemat jäädä valikoimiin ja oletukseksikin, mutta olisi vaan mukavaa, että olisi enemmän valinnanvaraa, sitä haluaville.

Vaikkakin veikkaan, että esteenä on ihan tekniset ja rahalliset syyt.. kyllähän nebulalta nyt kaistaa irtoaa vaikka sadalle teemalle ja kaksinkertaiselle käyttäjämäärälle verrattuna nykyiseen, mutta eri asia sitten miten paljon niitä kustannuksia tulisi.. sitä tässä lähinnä haen, että onko tätä aiemminkin pohdittu ja hylätty tällaisten syiden takia.

4. Trex

Tykkäykset:
    0
    Onhan nytkin jo kolme vaihtoehtoa (sininen, punainen ja vihreä), joista suosituin on luultavasti ensimmäinen. Yksi sopivasti valittu sub-väriteema voisi olla ehkä tervetullut (jotain neutraali - ei siis tyyliin subRed), mutta esimerkiksi ehdottamasi MIB-teema ei mielestäni tänne sovi.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielestä voisi olla niin paljon vaihtoehtoja kuin vain juuri teknilliset/rahalliset syyt antaa myöden.

koska kyllä moni haluaisi jonkun muunkin. ne käyttäkööt näistä kolmesta nykyisestä ketä haluaa ja uusista käyttäis ne ketkä haluaa. ite pidän vihreästä mutta en minä ainkaan ole hampaat irvessä vastaankaan että niitä lisää tulisi. mitäs se mua haittais? mutta joku voi saada iloa.

ja mitä käytettävyyteen tulee niin mun mielestä ne on käytettävimpiä mikä sopii omaan silmään. eli mun mielestä esim toi sininen on huomattavasti vaikea käyttöisempi kuin tää vihree tai toi punanen ihan koska se sininen ei sovi mun silmään

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Minäkin tuen valinnan vapautta teemojen (ja muidenkin asioiden) suhteen. Niin kuin lähes aina, vaihtoehtoisten valintojen runsaus on vain hyvästä. Toisaalta mitä noita demoja tuolla katselin, niin aikamoinen "kulttuurishokki" olisi tulossa suurimmassa osassa, jos omaan käyttöön ottaisin ;)

7. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kaikki asennetut modit (=muunnokset softassa) eivät toimi jos käytetään toista templatea, kuten esim. tuo kun viimeisimmän vastatun ketjun otsikko näkyy etusivulla kirjoittajan ja ajan kanssa samassa lootassa. Lisäksi suomenkielisiä painikkeita ei ole juurikaan saatavissa muille tyyleille ja toimivuus joissain templateissa saattaa olla vähän niin ja näin (vaikka olisikin phpp teamin hyväksymiä).

8. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Lisäsin subBlackin. Jussin mainitsema modi minulla on vielä hukassa, mutta kun löytyy niin asennan sen myös mustaan teemaan.

9. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kulkee nimellä "topic title on board index" mutta on poistunut useimmista paikoista, itse sain sen asennettua 2.0.8 päivitykseen suorittamalla pientä puukotusta löytyneeseen modiin. Voin laittaa tuon modin tulemaan, kunhan pääsen kotiin ja ohjetta, mitä puukotusta koodi vaatii toimiakseen (jos vielä muistan).

10. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Oikeastaan ihan hyvä tää subBlack, vois vaikka ruveta käyttämään. Minä kiitän :)

11. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Itse en tykännyt.. johtuen varmaan siitä että näyttöni on suht tumma jo muutenkin ja en pidä mustasta... :)

12. Black

Tykkäykset:
    0
    En oikein tykännyt subBlack-teemasta kun oli vähän turhan tumma ja vaikka oli oikein omalla nimelläkin teema :)
    Vähä kun olis kirkkaampi tuo teema niin sitten voisi ottaa käyttöön!

13. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En pidä subBlack-teemasta, subSilver se vaan on ja pysyy edelleen käytössä.

14. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samoin, vaikkakin VereorMenInBlack oli huomattavasti parempi. Tää sopii mulle :) Kiitoksia erittäin paljon!

15. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Ihan hauska tämä subBlack.
    Mut tulee semmonen olo, että olis jollain xxx-warez -sivuilla ;)

16. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    toi musta on ihan hyvä mutta ku on pimeellä ainut valo tietokoneen näyttö niin vihreä pysyy edelleen :)

17. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    eikö silloin pitäisi olla mahdollisimman tumma, ettei ota silmiin kirkas valo ?

18. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no mutta kun ei nää mitään ympärilleen sit :D

19. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Musta on mun lempiväri sinisen lisäksi. Se selittää ehkä vähän miks pidän subSilveriä ja subBlackiä tällä hetkellä parhaimpina :)

20. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    KIITOS!

Nyt on ihan erilainen (hyvällä tapaa) käyttää foorumia :)

..vaikkakin suurimpien osien avatarit on aika rumia nyt kun ei ole vaaleaa pohjaa, mutta ei tuo haittaa, paitsi että iskee silmään pikkusen :)

Jaa tämä viestiketju