1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi vuosi 2003 ja puhelimien toivelista

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ebo, 1/1/03.

1. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Alkuun toivotan kaikille onnellista, menestyksekästä ja haastavaa uutta vuotta 2003! Ja koska viestini on Matkapuhelimet-alueella, on tässä erityinen teema.

Mitä toivotte ja uskotte näkevänne vuonna 2003 matkapuhelimissa, mitä palveluita odotatte käyttävänne ja onko jotain erityistä kiikarissa jo näin vuoden ensimmäisenä päivänä?

Oma toivelistani vuodelle 2003:

* Uusi Nokia Communicator, vaikka se kosketusnäytöllä ja näppäimistöllä varustettu Series 90:een pohjautuva Commukka GPRS:llä, Bluetoothilla jne.
    ´
    * Nokialta "tappaja" Sony Ericsson P800:lle, joka on mielestäni parasta mitä media- ja älyluureissa tällä hetkellä rahalla saa. Miten olisi vaikka Series 60 -pohjainen 7650:n seuraaja, joka toimisi GSM-kolmitaajuuksien lisäksi WCDMA- eli UMTS-verkoissa? Mukana olisi aidosti toimiva Bluetooth, kunnollinen Operan selain (HTML/XHTML/WML), muistikorttipaikka, parannettu integroitu kamera ja muut toivotut varusteet.

* Pikkuluuriksi toivoisin Nokialta 8310/6510-kokoluokkaan värinäytöllistä MMS-luuria, jossa myös Bluetooth. Näytön pitäisi olla kirkkaampi ja nopeampi kuin 7210:ssa.

Mitä te toivotte vuodelle 2003?

t. tero

2. Tony

Tykkäykset:
    0
    P800 tai vastaava mokialaisen tappaja.

3. Trex

Tykkäykset:
    0
    Itse toivon Nokia 7250:n tyyppistä puhelinta muistikortilla ja BlueTooth:lla.

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Eikös tuo ole aika 8910i..

En toivo tämän vuoden matkapuhelinmarkkinoilta mitään. No jos nyt sitten edes, että jotain järkevämpiä ratkaisuja kaikille valmistajille. Tyhmyydet vois kitkeä pois niistä softista/ominaisuuksista.

5. Aero

Tykkäykset:
    0
    Itse toivon että Samsungilta tulisi joku BT puhelin, ja että se 256k värinäytöllä varustettu malli tulisi myös Suomeen. Haluaisin kovasti myös että ensi vuoden aikana LG alkaisi markkinoimaan puhelimiaan Suomessa... mutta vaikka haluan niin lähimmät LG:t saan hakea varmaan Venäjältä :/. Niin ja ylipäätänsä toivon että SE nousee sieltä jostain vähän korkeammalle, ja sitä että nokia pudottaa markkinaosuuttaan ja samppa taas puolestaan nostaa sitä :)

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse toivon että puhelimien hinta romahtaisi!

7. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kappas joo. Titaanikuorten tilalle voisi vaihtaa tavalliset ja mallinumeron tiputtaa vaikkapa 6xxx- tai 83xx-sarjaan, jolloin hintakin varmaankin tippuisi ainakin muutaman sata euroa.

t. tero

8. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    SE:ltä luuri, jossa kevytmetallikuoret, aktiiviläppä, perinteinen ledivilkku, hyvät GSM900-verkon ominaisuudet, MMS, laadukas värinäyttö, audio-BT, email ja hyvät toiminta-ajat. Kaikki tämä alle 100:n grammaan.
    Edit: Vielä kiinteä akku T65:sen tapaan.

No pysyis edes SE pystyssä...Nokialle toivotaan hyvää tulosta ja sitä että firman pääkonttori pysyisi Suomessa.

9. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Oikeastaan tälle vuodelle mun kohdalle 5100:n on loistava kokonaisuus. Jotain pientä voisi tietysti toivoa, mutta en ole oikein jaksanut miettiä mitään itselleni tarpeellista, mitä 5100:ssa ei ole.

10. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    En oikeastaan toivo mitään koska ostan uuden luurin aikaisintaan vuoden kuluttua.
    Yksi asia mitä todella toivon puhelimiin on telkkarin kaukosäädin :). Sitä olen kaivannut 6110 ajoilta asti.

11. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun toive on että tuo 7210 pysyy ehjänä mun käytössä ja että tuo 4.12 versio olisi jo kohta huolloilla
    on tuo kyllä ehdottomasti minun paras hankintani (6110 oli myös loistava aikoinaan)

ei mitään muuta oikeastaan kännyköiden saralla ole...tai no saisi tulla halpa datakaapeli tuohon 7210:iin (ei siis mitään 65€) mutta sitä nyt on aika turha toivoa nokialta

12. e-mil

Tykkäykset:
    0
    Neonode N1

Teknisistä tiedoista:
    "Remote Control Ir function for 36-44 KHz modulation mode simulating a TV Remote control up to 10 m."

Toiveesi saattaa toteutua ;)

13. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    olen samaa mieltä FOLKKI:N kans!!!

14. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    No voihan vattunen että tuo N1 on monipuolinen laite. Voipi tulla aikamoiseksi menestykseksi.

15. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nokian sininen 3650

16. Otus

Tykkäykset:
    0
    Operaattoreilta:
    -ilmaiset puhelut, tekstarit ja GPRS
    -opettaja maksaa sinulle kuukausimaksua

Valmistajilta:
    -ilmainen kännykkä jossa on:
    -2048x1536 näyttö, 64 bittisillä väreillä
    -10 GHz suoritin
    -loputtomasti muistia
    -ei sittenkään 10 GHz, loputtomasti tehoja!
    -loputtomasti värejä
    -loputtoman iso resoluutio
    -paino 3 grammaa
    -koko vastaa painoa
    -akku joka kestää loputtomasti
    -ajatustenluku ja silmälaseihin heijastettu näyttö

Jos nyt sonera halventaisi vähän perus-GPRS:aa ja nokialta saisi vaikka halvan datakaapelin 3510i:hin, niin olisin ihan tyytyväinen.

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    A S I A A ! ! !

18. Otus

Tykkäykset:
    0
    Joo minä myös. Tai no, kukapa ei olisi?!

19. Otus

Tykkäykset:
    0
    Joo minä myös. Tai no, kukapa ei olisi?!

20. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Kaikki näitä minäkin toivoisin...

Jaa tämä viestiketju