1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi vai käytetty Nokia 6600?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Huikka, 15/1/04.

1. Huikka

Tykkäykset:
    0
    Sain tänään Nokian 6600:n ja nyt hieman mietityttää, että onkohan kyseessä jonkun testailema versio (jonka kaiken järjen mukaan pitäisi näkyä ostohinnassa).

Eli ensinnäkin puhelin oli valmiiksi koottu eli akku ja takakansi olivat jo paikallaan (tälle saatan vielä tietää järkevän selityksen). Mutta: laitoin tietysti kännykän lataukseen ja kesti alle tunnin, kun kännykkään syttyi jälleen valo latauksen loppumisen merkiksi. Tiedän kyllä, että mukana tuli pikalaturi, mutta ei kait se kuitenkaan ihan noin nopea ole?

Eli kertokaapas hieman mistä voisin tarkistaa onko tämä ollut jonkun testattavana (tai jopa käytössä)? Ilmeisesti life timeria puhelimesta ei löydy?

Selvennyksenä vielä, että näytön ja linssin suojamuovit ovat paikallaan ja muistikortti on alkuperäisessä pakkauksessaan.

2. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän se akun tilan mittari nopsaan täyteen tulee, ei se mittari ymmärrä mistään 16 tunnin alkulatauksista mitään. =)

Eli mielestäni sun puhelin voi olla uusi, on vaan liikkeessä kokeiltu että lähtee käyntiin. Mut vannomaan en tietenkään mene...

3. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kato onko sillä puhuttu, siletä puheluiden kestoista. Tietysi vaikeampi enää katsoa jos olet itse sillä monta tuntia puhunut.

4. Huikka

Tykkäykset:
    0
    En ole vielä käyttänyt puhelinta, joten sikäli tuo voisi tuoda selvyyden asiaan jos tiedot eivät nollaudu sim-kortin vaihdon / asennuksen yhteydessä.

5. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei ne nollaannu sim -kortin vaihdossa. Ainoastaan puh. muistin alkup. asetusten palautuksessa.

6. Huikka

Tykkäykset:
    0
    Ok, ennen käyttöönottoa katsoin puheluiden määrän ja nollaa kaikki mittarit näyttivät, joten eiköhän tämä ihan käyttämätön kappale ole.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Nollata voi kauppiaskin,mutta jos se on naarmuton ja 12kk takuuta kuitin mukaan,niin eiköhän se priima ole.Ainahan se panee epäilemään ja epäillä pitääkin.Itse olen niin kärsimätön,että olisin jo käynyt liikkeessä vaihtamassa;)

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mullekin oli eräässä liikkeessä kun laittee soittamalla varasin ja sanoin että tulen seuraavanpäivänä noutamaan, niin ladattu ja muutenkin laitettu kasaan. Sanoin että kiitos ei ja uusi laite hyllystä.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    He, on teitä joka lähtöön. allekirjoittanut olisi ollut kiitollinen että kone valmiina.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mäkään en huoli valmiiksi kasattua ja ladattua,koska haluan tehdä ne ihan itse(jonkin asteinen paranoidi;)

11. ninokoo

Tykkäykset:
    0
    Se uuden laitteen käyttöönotto on itselleni ainakin äärimmäisen pyhä hetki. Kasaaminen, lataaminen ja muut pitää saada tehdä täysin rauhassa ja ajan kanssa. Sama juttu muidenkin laitteiden kanssa.

Päässä vikaa? ;)

12. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla on sitten kans päässä vikaa ;)

13. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla sitten aika monella prosentilla tämän foorumin käyttäjistä:)

(siis kyse nimenomaan tästä asiasta:)

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Se on vähän niin että en halua uutta autoa hekiessani, että auto on sisäänajettu, kolaroitu ja uudellaan maalattu kun se mulle luovutetaan ;) Ok.. huono oli, mutta jotenkin sen kännykän pitää vain olla täysin bränikkä kun sen haen.

15. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Tuntuu aineski meikäläisen kohalla olevan yleistä, että myydään jotain hemmetin esittelykappaleita uutena. Ensimmäinen oli 3210, jossa ei ollu ees suojamuovia, ja joku oli säveltänu jotain sekö ääniä soittareihin. Viimeisin oli toi M55, joka oli valmiiks kasattu...ja kappas kappas tekstareista löyty jotain seko viestejä. Molemmat takas kauppaan ja uus tilalle.

Oishan se tosiaan mukava, kun menis autokauppaan hakemaan uutta autoa, ja myyjä sanois, että "ajeltiin tossa Kaken kanssa sulle sisäänajo valmiiks, ni pääset ite lähettämään heti täysillä":)

16. semi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä itsekin kun ostan jotain, haluan sen korkkaamattomassa paketissa! Itse ihmettelen kun jotkut asiakkaat haluavat purkaa ostoksensa heti ja jättää esim. paketit roskiin. Myöskään sen lisäksi itse en ikinä ostaisi esittelykappaletta, kun tietää mitä nekin ovat joutuneet kokemaan... Onneksi meillä myyjissäkin on päässä vikaa ;)

17. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Yhden esittelykappaleen olen ostanut ja siinä on ollut vuosien varrella keskimääräistä enemmän vikoja. Kyllä se uusi pitää olla, eikä mikään sellainen mistä on kulmat hioutunu sileiksi ja maali lähtenyt:)

18. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Jep, uusi, sinetöity pitää olla todellakin kun jotain uutta ostetaan.

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos itse jotain ostan niin uusi korkkaamaton kyllä pitää olla. Nykyään monet vaan nokian politiikan takia tahtoo jo valmiiksi "testatun" puhelimen. Koska jos ostat uuden koneen viet sen kotia ja se ei toimikaan niin sitä ei välttämättä vaihdeta uuteen vaan voi olla jopa usean viikon huoltokeikka edessä, paskamaista kyllä. Tolla pienellä testaamisella pystyy nuo tapaukset välttämään.

20. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    "onx se jännää ottaa luuri laatikosta ,laittaa lataukseen ,nukkua yö huonosti, odottaa 16 tuntia lataantumista jne". itsekun ostin viimeisen puhelimeni latasin samanlaisen uuden akun eri puhelimella (5100) valmiiksi ja kun posti toi kaksi 6600 minulle nappasin toisen, paiskasin kortin ja ladatun akun paikoilleen ja menoksi. no rituaalinsa kullakin mutta ne fibat tulee ihan muualta kuin puhelimista

ps. tähän tietysti kuului vielä illalla yhtystietojen siirto outlookista joka sujui ongelmitta kohdallani

Jaa tämä viestiketju