1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi topic vs. vanhaan jatkaminen

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja simeoni, 28/2/03.

1. simeoni

Tykkäykset:
    0
    Aina silloin tällöin täällä näkyy valitusta, että "pitikö tehdä tätäkin varten uusi topicci". Minä en ymmärrä tätä topikkien määrän pienenä pitämistä. Jos on olemassa ketju otsikolla "3650 käyttökokemukset" niin ei sieltä kukaan löydä jotain erityisongelmaa tai aihetta, kuten esim. se kun joku kysyi 3650:n internet-asetuksista.

Pitkissä ketjuissa keskustelu rönsyää aiheesta toiseen ja jos ketjulla on vielä jokin ympäripyöreä otsikko, ei kukaan sinne viitsi laittaa uutta kysymystä jostain erityisongelmasta, johon haluaisi saada pian vastauksen.

2. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä asiassa täsmälleen samaa mieltä. Eli joskus on vaan parempi tehdä uusi topicci. Itse en ainakaan jaksa selätä 30 sivuista aihetta ja etsiä pikkuista ohjekohtaa.

3. sm

Tykkäykset:
    0
    Nyt on ongelma nimenomaan se, että topikkien määrä on jo karannut käsistä. Eli nyt tiedon löytäminen tuolta on lähes mahdotonta, vaikka käyttäisikin searchia.

Jos topikkien määrä on pieni, tiedon etsiminen on huomattavasti helpompaa. Näistä teidän molempien posteista olen sitä mieltä, että noilla perusteilla kyse on aika itsekkäistä lähtökohdista. JPJ:"Itse en ainakaan jaksa selätä 30 sivuista aihetta ja etsiä pikkuista ohjekohtaa."

Kieltämättä välillä ei tahdo noita vastauksia saada pitkissä topikeissa. Toisaalta hyvin usein joku on jo asiaa kysynyt ja vastaus on jo olemassa.

Ymmärrän tuskanne, mutta nuo viestien otsikkohakemistot ovat jo nyt aivan kamalan näköistä luettavaa. Esim Nokia-etusivulla taitaa tällä hetkellä olla liki 15kpl 3650:aan liittyviä otsikoita.

Käyttäkää sitä searchia. Sopivilla hakusanoilla löydätte varmasti vastauksen jos sellainen on olemassa. Voi olla ettei ensimmäinen hakusanayhdistelmä tuota tulosta, mutta pienellä vaivalla yleensä keksii sopivat sanat. Aivan kuten googlellakin... ;)

Makuasioitahan nämä loppujen lopuksi ovat.

Asiaan liittyvät kohdat foorumin säännöistä:

"Ennen uuden viestiketjun aloittamista tarkista onko aiheesta jo meneillään keskustelu. "

"Ennen kysymyksen esittämistä on suositeltavaa vilkaista onko kysymykseen vastattu jo aikaisemmin. Foorumin oman Haku-toiminnon lisäksi voi kokeilla Matkapuhelininfon etusivun hakukonetta."

Jaa tämä viestiketju