1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi puhelin

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja J0ntt3, 10/8/11.

1. J0ntt3

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6300i
    Olen nyt jonkin aikaa katsellut uusia puhelimia ja vertaillut mikä olisi itselleni sopivin. Nykyinen puhelin on Nokia 6300i ja nyt olisi tarkoitus siirtyä Android puhelimiin. Mietinnässä on ollut Samsung Galaxy Gio, Ace ja Huawei Ideos x5. Gio maksaa noin 130, Ace 270 ja Huawein saa 200e. Onko noissa paljon eroja? Tarkoituksena olisi kuunnella musiikkia, pelata pelejä (Angry Birds) ilman suurta lagia, selata nettiä, katsoa videoita ja ladata erilaisia appeja. Olen kuullut että Ideos X5:sessa on paljon bugeja (WLAN ja 3G)? Onko paljon eroja Ace:ssä ja Giossa? Ainakin processori taitaa olla sama ja resoluutio. Mikä olisi noista sopivin? Onko Ace sen arvoinen että maksaa yli 100e enemmän mitä Gio maksaa?

2. plazma

Tykkäykset:
    2
    U8800 saa 160e uutena huuto.netistä. Ehjä toimii hyvin uusimmalla firmiksellä.

Ps: minullakin voi olla joutilas käyttämätön Huawei ;)

3. Stumbelos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Noista kolmesta ehdottomasti Huawei! On käyttönopeudeltaan ja näytönlaadultaan aivan eri luokassa noihin kahteen muuhun vaihtoehtoon verrattaessa..

4. J0ntt3

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6300i
    Olen kuullut että Huaweissä on WLAN ongelmia ja muita bugeja. Onko nämä korjattavissa esim. lataamalla uusin päivitys?
    Kiitos vastauksista!

Jaa tämä viestiketju