1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi puhelin S3:n tilalle...?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Laukkuchi, 6/9/15.

1. Laukkuchi

Laukkuchi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s3
    Etsinnässä olisi uusi puhelin tämän vanhan Samsung galaxy s3:n tilalle... Käytän puhelimella paljon sosiaalista mediaa (Facebook, Instagram..), sekä selailen nettiä jonkunverran (foorumeita lähinnä), käytän uutis- ja sääsovelluksia, puhun puhelimessa ja käytä whattsappia. Joskus kuuntelen myös musiikkia. Myöskään vesi/pölytiiveys ei ole pahitteeksi, muttei myöskään pakollinen.

Uudessa puhelimessa ois hyvä olla kohtuullisen hyvä kamera, hyvä akunkesto ja mielellään sen tulisi olla kohtuuhintainen (tällä hetkellä tuntuu et max hinta 400€). Toki tottunut oon androidiin käyttiksenä, niin se ois plussaa. Käyttäjänä tullee olemaan reilu parikymppinen nainen. Mikä olisi siis soveltuva puhelin tämäntyyppiseen käyttöön?

Ite oon tällä hetkellä katsellut mm. Huawei honor 7,millainen puhelin käytössä?

2. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1200
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
    Viimeksi muokattu: 6/9/15
  3. Laukkuchi

Laukkuchi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy s3
    Noi linkit oonki googlen kautta löytänyt jo aiemmin ja lukenut ne. Jäi vaan toi puhelim mietityttämään, kun Huawei on mulle valmistajana tuntematon. Onko muita samantyyppisiä/haastajia, kun toi honor 7?

4. Qwerty321

Qwerty321

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3 i9300
    Taitaa kyllä tällä hetkellä olla tuo Honor 7 paras mitä tuohon hintaan saa.
    Itse vaihdoin Galaxy S3 Huawei Honor kutoseen, eikä ole yhtään kaduttanut. Honor 7 pitäisi olla vielä parempi, joten suosittelen sitä.

Toinen vaihtoehto tietenkin on hankkia edellisen sukupolven laite (Esim LG G3, S5 tai vastaava), mutta ne ei pärjää kaikissa ominaisuuksilla esim Honor 7.

5. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    Samsung Galaxy s5 neo voisi myös olla hyvä vaihtoehto.

Jaa tämä viestiketju