1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi puhelin pitäisi saada..

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja linday, 6/1/11.

1. linday

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt hankkimassa uutta puhelinta hajonneen Nokia X3 tilalle. Olen selaillut erilaisia vaihtoehtoja, joista olen kuitenkin päätymässä jompaan kumpaan;

NOKIA C7
    APPLE 4

Kumpi toimittaisi paremmin musiikkisoittimena ja puhelimena toimimisen virkaa? Akun pitkä kesto (24h riittävä) on tärkeää jokapäiväisen musiikin kuuntelun kannalta. Lisäksi mp3-soittimen tulisi toimia ilman kuulokkeita ja äänen voimakkuuden riittävä ilman kaiuttimia soittamiseen. Hyvästä kamerasta ja videosta plussaa :)

2. paha80

Tykkäykset:
    2
    Taitaa olla C7 parempi akunkesto, yllättävän hyvä itseasiassa. Mutta kyllä ne molemmat sen päivän kestävät, jos iphone yhden päivän niin C7 varmaan sen kaksi tai kolme. Samoin kamera taitaa olla C7 parempi (8 megapikseliä) kuin iphonessa. Samoin Nokian puhelimissa nuo puheominaisuudet eli ihan ne peruspuhelimelta vaadittavat ominaisuudet ovat kyllä parasta luokkaa ja selvästi iphonea paremmat. Puhelimessa on myös ihan ok musiikkisoitin.

Muutenhan app storen ja ominaisuuksien puolesta (musiikkisoitin) taitaa iphone viedä voiton, mutta sitä vaivaa kuuluvuusongelmat. Riippuu ihan siitä kumpi kannattaa hankkia kumpaa haluat enemmän? Puhelimena C7 parempi, multimedialaitteena taas iphone. Hintaerohan on melkoinen, C7 saa jo kytkynä alkaen 12 euroa/kk ja iphone 4 16gb taas 24 euroa/kk eli kaksinkertainen hintaero.

3. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    C7 ehdottomasti.

4. linday

Tykkäykset:
    0
    Hinta ei ole este, kun vaan kunnon toimivan ja käyttötarkoituksiaan vastaavan laitteen saa käteen. Ostan puhelimen suoraan ilman kytkyjä, joten sillä nyt ei ole niin väliä. Kyllä se taitaa sitten tuo C7 olla, sillä en niin multiamediaominaisuuksista perusta. Lisäksi Nokian musiikkipuolesta on kokemuksen perusteella vain hyvää sanottavaa.

Jaa tämä viestiketju