1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi puhelin(Kamera,mp3 soitin jne)

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja jaagi, 30/9/07.

1. jaagi

Tykkäykset:
    0
    Uuden puhelimen ostamissa olen tässä jonkun kuukauden harkinnut ja nyt mietinkin mikä olisi se oikea malli. Sony Ericssonia olen vakavasti harkinnut ja etenkin tuota k550i:tä. Halpa hinta, mp3 soitin ja kamera houkuttelisivat. Kuuleman perusteella varsin pätevä puhelin tuohon hintaan, mitä mieltä olette?
    Hintaluokka olisi 200 - 300 euroon, tai mieluiten alle 300.
    Tärkeitä ominaisuuksia olisivat siis suhteellisen hyvä kamera( tai mitä nyt tuohon hintaan saa) ehdottomasti mp3 soitin, paikka lisämuistille(2 gigaa tai enemmän) ja päivittäisen käytön tulisi olla sulavaa ja helppoa. Saa siis suositella eri malleja ja merkkejä, mutta pääasiassa SE:tä ostamassa.

2. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Sony Ericsson W610i.

Mielestäni ihan näppärä luuri, jossa vaatimuksesi toteutuvat. Kamera on ihan parhaimmistoa luokassaan, eikä hintakaan ole kovin korkea (alle 250€ lähtee halvimmillaan nettipuljuista).

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Mielenkiintoinen vaihtoehto voisi olla myös Sony Ericsson K810i.

Saisit markkinoiden parhaimmistoa edustavan kameran ja myös hyvin musiikkikäyttöön soveltuvan puhelimen. Jollei hinta ole liian korkea...

4. jaagi

Tykkäykset:
    0
    sama puhelinhan tuo taitaa oikeestaan olla kuin k800i. ulkoisia päivityksiä ja jotain muuta. k800i:tä olen ostamassa, mutta kun vielä sen halvimman mahdollisen jostain löydän niin ensi viikolla lähtee ostoon! :)

Jaa tämä viestiketju