Uusi puhelin hakusessa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Pyksa, 8/11/18.

1. Pyksa

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Moro! Eli oon totaallisesti kyllästynyt nykyiseen Honor 7 puhelimeen, joka tinttailee, sammuilee, akku kuluu aivan liian nopeasti.

Tämän puhelimen tilalle pitäisi siis saada uusi kapula. Kaikista tärkeintä on tällä hetkellä erityisesti akunkesto ja yleinen hyvä toimivuus. Kameroilla ei oo suurta merkitystä, koska siihen tarkoitukseen löytyy järkkärit.

Itse oon katsellut Nova 3, mate 10 pro, one plus 6 ja 6t.

Suosituksia muistakin luureista kuuntelen korvat höröllä.

2. Tikizi

0   0   0

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Oneplus 6T
    Itsellä ollut käytössä 6t nyt perjantaista ja tykkään todella. Eilen pelailin pokemon go:tä, navigoi, selailin nettiä jne. Niin edellisestä latauksesta meni reilu 30h josta screen on time jotai reilu 6h. Akku kestää helposti minun käytöllä pari päivää. Ja onhan tämä nyt älyttömän nopea, varmaan nopein tällä hetkellä myynnissä oleva puhelin?

Pyksa tykkää tästä.
  3. tommium Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    2   0   0

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    OnePlus 6
    Itse pähkäilin Mate 10 Pron ja Oneplus 6 välillä ja Oneplus oli valintani. 3 viikkoa ollut käytössä ja on kyllä loistava puhelin. Paras Android mitä mulla on ollut eikä ole heti tarvinnut ottaa jotain muuta kuin puhelimen omaa launcheria käyttöön. Mate 10 Pro on hyvän hintainen nyt ainakin Elisalla mutta itse en yhtään pidä Huawei/Honor puhelimien EMUIsta ja muitakin outoja juttuja on niiden kanssa tullut eteen. Myös 3,5mm kuulokeliitäntä on itselle tarpeellinen olla olemassa. Eli Oneplus 6:lle vahva suositus. Mutta kannattaa tsekkailla arvosteluja vaikka YouTubesta, rajata vaihtoehdot pariin malliin ja käydä sitten kaupassa omin kätösin tutkimassa

4. Pyksa

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7

Kävinkin testailemassa jo tuota One plus 6 Gigantissa. Aivan soppelilta luurilta vaikutti.

5. tuborg

tuborg Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    samsung
    Tiistaina kävin hakemassa 6t Honor8 tilalle.
    En ole vielä katunut ostosta. On tämä hieno puhelin

6. Oman

0   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Honor8
    Mites kameran jälki vs honor8?

7. tuborg

tuborg Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    samsung
    Tuollaisen pika analyysin jälkeen sanoisin että Honorilla värit on luonnollisempia, Onen kuvat taas vähän terävämpiä. Näin siis ilman mitään säätöjä.

8. Saabas

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Huawei Matebook 10 Pro
    Tohon hintaan, mitä Elisa Mate 10 prota tän viikonlopun myy (399€) on se mun mielestä aikalailla täydellinen valinta. Mulla oli kanssa keväällä Honor 7 käytössä ja uusi luuri haaveissa. Oneplus 6n oli pitkään kärkipaikalla, mutta Giganttipa avasi Kamppiin uuden myymälän, jossa oli Mate 10 pro tuohon samaiseen 399€ hintaan. Molempia kävin kattomassa ja Mate ollut taskussa siitä lähtien. Hetkeäkään en oo katunut. En tosin usko, että tolla toisellakaan vaihtoehdolla metsään mennään.

9. Pyksa

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7

Valinnanvaikeus vaan on. Kovasti kiinnostaa kyllä tuo One plus, mutta sitten taas Matekin on erittäin kiinnostava vaihtoehto.

10. Saabas

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Huawei Matebook 10 Pro
    Sehän se tuppaa olemaan... :) Itelle Matessa ollu tärkeintä akku, nopea lataus, hyvä näyttö ja että käyttö ollut sujuvaa (en pelaa puhelimella mitään). Hyvä kamera on ihan kiva bonus, mutta en varsinaisesti tee sillä mitään, koska en kuitenkaan harrasta valokuvausta millään tasolla. EMUIn "huonoutta" en osaa arvioida koska Honor 7 ainut android, joka mulla ollut ennen tätä, enkä oo varsinaisesti ymmärtänyt, mikä tässä on huonoa. Stereokaiuttimista ei oo itelle ollut mitään iloa, koska stereokuva jää kuitenkin puhelimella niin olemattomaksi.

Nyt vaan sitten päätöksiä.. ;) Sinun asemassasi tekisin luultavasti niin, että jos et saa vklon aikana päätetyksi kumman valitset ja Maten hinta pomppaa takaisin 500-600€ välille, niin ostaisin OnePlus 6Tn. Muutoin laittaisin Maten tilaukseen Elisalta samantien.

Jaa tämä viestiketju