1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi puhelin hakusessa. E55, E75?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja tonikopi, 2/4/09.

1. tonikopi

tonikopi

Tykkäykset:
    0
    Ois uus luuri hakusessa. Olen kattellu tota E55:sta mutta ei oo mitään hajua millon se on tulossa myyntiin. Joten olen alkanu harkita tätä vaihtoehtoa. Kertokaapa te joilla on jo luuri kourassa kannattaako hankkia, esim. Akunkesto, liun laatu, etunäppäimistö jne!

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jonkin käsityksen mukaan kesällä.
    E55:een verrattuna akunkesto on pieni, 3G yhteyksissä E75 myös häviää, kuten koossa ja painossa.
    Muuten e75 on kilpailukykyinen, näppis ym jutut ovat kovasti erilaisia verrattune E55:een että menee osittain makukysymyksiksi.

E75sta on komenneteja tässä ketjussa useammaltakin (mm. siitä näppiksestä)

3. Guse

Guse

Tykkäykset:
    24
    Valintaan vaikuttaa aina hekilökohtaiset mieltymykset, joista kukaan muu ei voi tietää kuin sinä itse.

Liuku on todella laadukkaan oloinen ja kolmen viikon käytön jälkeen en ole havainnut mitään löystymistä hölskymistä tms. Vähän pelottaa se, että mitä tapahtuu kun laite joskus tipahtaa liuku auki kulma edellä kovalle alustalle. Vielä niin ei ole käynyt.

Itse tykkään tästä täydestä näppäimistöstä paljon enemmän kuin E55:n tyyppisestä näppäimistöstä. Olen tottunut kommunikaattorien näppäimstöihin ja en ole päässyt sinuiksi E71:n näppäimistökään kanssa. E71 on todella hyvä puhelin ja sopii hyvin nettiselailuun sekä widsettin katseluun ja toimii yhden käden laitteena hyvin.

E75 sopii hyvin sähköpostien kirjoittamiseen ja muistioiden tekoon ja korvaa monessa asiassa läppärin.

Etupuolen näppäimistö toimii, mutta sen käyttö on hankalaa ja laitteen painopiste on ison näytön takia yläosassa ja näppäimistö on navi-näppäintä lukuunottamatta vähän tunnoton ja olen poistanut muutaman tiedoston ja yhteystiedon vahingossa, kun samassa näppäimessä on toisessa laidassa valinta ja toisessa poisto. Samoin ajaudun monesti aloitussivulle vahingossa toisen laidan näppäimien takia. Näppäinlukon avaaminen on myös melkoisen hankalaa ja on helpompi liuuttaa kunnon näppäimistö auki.

Jaa tämä viestiketju