1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi puhelin 200e

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Henkaboy, 2/6/10.

1. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Eli nyt kun sattui sellainen tapaturma että 5630:n näyttö särkyi ja uudesta joutuu maksamaan asennuksineen ehkä lähemmäs sata euroa, on tullut sellainen ajatus että eikö olisi fiksumpaa ostaa uusi puhelin? Minulla kun tuppaa hajoamaan nuo puhelimet vähän väliä (yleensä näyttö rikki yms. muita tämmösiä tapaturma vikoja) niin se uusi saisi olla kestävä. Ominaisuuksia saisi olla ainakin 3,5mm liitäntä ja vähintään 4gb muistikortti tuki. Mukavana plussana olisi wlan. Jos kytkynä tulee niin sitten dna:lta, mutta mielellään ostaisin suoraan (ei väliä mistä liikkeestä). Merkillä ei väliä.

2. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1171
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Kotivakuutuksen kautta pääsee huokeammalla.

3. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että useimmissa kotivakuutuksissa omavastuu on 150e tai jopa enemmän...

Saunalahdelta saisi HTC Legendin 240e + SLn liittymä, jota ei ole pakko ottaa käyttöön...

4. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Mitenköhän tuon HTC:n kestävyyden kanta on? Varmaan herkin paikka on tuo näyttö, kestääkö se kolahduksia ja kostetutta? Ja nytten on tullut sellanen ajatus että toi wlan ei oo niin tärkeä mut gps:llä vois olla käyttöä, varsinkin nyt kun tuolla dnalla on tarjouksessa tuo hitain netti 3e kuussa. Pystyykö muutes tuon dnan netin sitten lopettamaan sen kahen vuoden jälkeen?

5. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Huomasin tuon nokian 5230:n, siinä näyttäs olevan gps ja 3,5mm liitin. Mahtaako tuo kosketusnäyttö kestää mitään? Ja onko tuo HTC niin paljon parempi et siitä kannattas maksaa enemmän? Ja kestääkö sekään sen kummosemmin?

6. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No, Legendiä myydään muualla n. 400euron hintaan, joten sen pitäisi jo kertoa,että kyseessä on astetta laadukkaampi puhelin. Ainoa asia, jossa Legend häviää Nokialle on ilmainen autonavigointi, mutta ikäsi perusteella tämä ei liene suuri puute. Tietysti HTC:tä puuttuu Comes with Music, joka voi kääntää jonkun kelkan. 5230:a on valmistettu muovista näyttöä myöten, Legendin runko on kaiverrettu yhdestä alumiinikappaleesta ja sen näyttö on lasia. Se on ainakin takuuvarmaa, että Nokialaisen näyttö on arempi naarmuille.

Kosketusnäyttöpuhelimet yleensä eivät ole sieltä kestävimmästä päästä, joten kannattaa harkita jotain iskunkestäviä malleja, jos ei osaa asennoitua pitäämään puhelimesta huolta.

7. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Oon ajatellut että ehkä on parempi että en hommaa tuollaista hianoa kosketusnäytöllistä, kun ei se ole sopiva minun tarpeisiini. Tuli mieleen tuollainen nokian 6303i classic, minkähänlainen kokonaisuus tuo on? Eniten mietityttää että miten tuo maps toimii ilman gps:ää, siis pelkällä netillä. Löytääkö paikan nopeasti yms.?

8. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    jos pikkasen enemmän laitat niin 6700 classic erittäin hyvä luuri..itse ostin juuri perjantaina ja todella tyytyväinen olen kaikkien superpuhelimien jälkeen..erittäin jämäkän tuntuinen ja sopii käteenkin loistavasti..ja vielä tyylikäs ainakin kromisena :)

9. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Muuten olisi hyvä, mutta ei löydy 3,5mm liitäntää. Vielä toivon mielipiteitä tuosta 6303i classicista.

10. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Ärh, mahdotonta päättää! Houkuttaisi kyllä suuresti tuo nokia 5230, mutta kun ei tiedä että kestääkö se yhtään käyttöä! Tuo 6303i olisi sillä kannalla parempi, mutta hintaan nähden sen ominaisuudet häviävät tuolla 5230:lla 100-0.

11. karpsa

karpsa

Tykkäykset:
    1
    Itsellä ollut Nokia 5230 noin pari kuukautta käytössä ja ihan tyytyväinen ollut.

Kahdesti pudonnut, kerran kaakelille 1,5m korkeudesta ja kerran n metristä laminaatille. Ihme kyllä ei tullut naarmuja eikä kuhmuja puhelimeen.

Kuoriltaan on vähän muovinen ja natisevat hieman, joten kovassa käytössä saattaa joku kohta pullistua.

Kovempaan käyttöön olisi varmaan hyvä tuo Nokia 3720 classic, ei kyllä ole wlania eikä 3,5mm kuulokereikää (sovitin pitäisi ostaa tai bluetooth kuulokkeet). Mutta jospa sitten se itse luuri kestäisi ehjänä.

12. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Alan pikku hiljaa kallistua tuon 5230:n puolelle, sillä paras tapahan se olisi kokeilla käykö se minulle ostamalla se (tajuaapahan sitten olla ostamatta toista kertaa jos se ei sovellu minulle). Toisena vaihtoehtona olen miettinyt tuota e52:sta, siinä olisi kaikki tarpeellinen mutta tuo hinta on vähän liian korkea.

13. Henkaboy

Tykkäykset:
    0
    Huomenna pitäs puhelin käydä ostamassa, ja näistä pitäs sit valita: Nokian 5230, e52 tai 6303i. Mikä nuista ois paras? Mikä kestää parhaiten? Missä paras hinta-laatu -suhde? Toivoisin pikaista vastausta!

14. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1171
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Itse laittaisin rahat kiinni Nokia E52, akunkeston ja WLAN takia.

15. aatee

aatee Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    371
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s 64GB
    Itse kanssa E-sarjaa pitkään käyttäneenä pistäisin eurot kiinni tuohon E52-malliin, tosin C5 olisi kanssa varmasti harkinnan arvoinen ja lähtee nykyään 179€ tarjouksesta.

16. karpsa

karpsa

Tykkäykset:
    1
    E52 kannattaisi varmaan rahansa sijoittaa, jos huomenna pitää luuri saada. Kuitenkin Wlan, hyvä akunkesto, parempi prosessori yms. Nuo nyt näkyy noin satasen muita korkeempana hintanakin.

Tietysti jos noita luureja menee useinkin kappaleiksi niin silloin 6303i, jos ominaisuudet on itselle riittävät.

Jaa tämä viestiketju