1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi Noksu.

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Marjis, 12/4/08.

1. Marjis

Tykkäykset:
    0
    Eli, olen nyt kahden vaiheilla. Ostaakko Nokia 5310 vai N76? Molemmat maksavat 199e, joten kumpi on kannattavampi vaihtoehto? Tulisi jotain kuvia räpsittyä, mutta myös kuunneltua jonkin verran musiikkia (tosin ei älyttömästi, iPod erikseen).

2. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6043
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Riippuu siitä tietysti mitä muuta teet puhelimella.
    N76 on Symbian S60 puhelin, eli "älypuhelin" kun taas 5310 on sitten S40 puhelin.
    N76:ssa on 3.5mm plugi suoraan kuulokkeille joten sen kautta sujuu MP3:sten kuuntelu ilman mitään adaptereja.
    Lisäksi S60 puhelimeen saa kaikenlaisia ohjelmia yms.
    Kamera on molemmissa varmaan samaa tasoa, eli 10-kuvia ei kannata paljon kehitellä. N76 on tietysti todella ohut ja punaisena varmasti naisiin vetoava malli ;)

3. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Myöskin 5310:ssa on tuo 3.5mm plugi suoraan kuulokkeille

4. H3n4

Tykkäykset:
    0
    Nokia 5310 on ainakin paljon pienempikokoinen ja kevyempi kuin N76. Sopii just hyvin käteen ja nuo näppäimet ovat "jämäkät" ja erittäin hyvä käyttää, vaikka ovatkin pienet.

Kameraa ei ole paljoa tullut käytettyä, mutta kameran toiminta vieläkin melko hidasta. Kuvanlaadusta en osaa mennä mitään sanomaan. Videokuvaus on ainakin N76:ssa paljon laadukkaampaa.

Musiikkipuolella 5310 päihittää N76:n. Soittimen äänenlaatu on parempi varsinkin nyt kun tuli tuo uusi ohjelmistoversio V05.81. Ennen sitä tuo musiikin kuuntelu oli ihan hirveetä kun kuului niitä räsähdyksia monta kertaa kappaleen aikana. Nyt niitä ei enää ole kuulunut, joten musiikin kuuntelussa puhelin on mainio.

Olen itse ainakin erittäin tyytyväinen puhelimeen nyt kun tuo soittimen ongelma on vihdoin poissa.

S40 on myös helpompi käyttää kuin s60(varmaankin valtaosan mielestä).

Jaa tämä viestiketju