1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi Nokia 6820 ihmetyttää

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Sikari, 26/2/04.

1. Sikari

Tykkäykset:
    0
    No niin, en yleinsään ole "ulkona" tekniikka jutuissa, mutta täytyy tunnustaa että kännyköiden parissa en ole ollut. Omistin kauan 3210 mutta se meni rikki ja ostin Nokia 6820.

Nyt mulla on muutama kysymys johon tarvitsen HYVIN SELVÄN vastauksen, eli selittäkää kuin kolme vuotiaalle.

Onko tässä internet tai jokin vastaava, ja miten saan sen toimimaan? Olen jo tehnyt sen Sonera GPRS tekstari jutun että mms viestit ja gprs surffaus toimii. Mulla on Berkin BT koneessa, eli pääseekö sen kautta nettiin, ja tarviiko siitä maksaa puhelinmaksulla? vastaus selvänä kiitos! entä miten on tämä "VRIrc"? imutin sen kännykkääni, mutta en saa sitä toimimaan, asetukset pitäisi olla oikein, mutta en tiedä?? Ja onko sekin irkkaus maksutta jos on yhteys BT tietokoneelle?

Mailin olen saanut toimimaan sun muut, mutta tämä internet ja irkkaus olisi kyllä aika hauskaa.

Kertauksena lyhyenä: Eli miten saan netin toimimaan kun on BT yhteys ja irkkauksen, ja maksanko siitä erillistä maksua? Olen lähettänyt sen tekstarin Soneralle mikä aktivoi kaiken imuttamisen GPRS yhteydellä

Yritin myös [LINK]http://www.sonera.net/asiakaspalvelu/matkapuhelin.html[7LINK]
    ohjeiden kautta, mutta tämä tyssäsi siihen että en voinut valita dial up vaihtoehtoa, vaan vain broadband connectionin kun piti tehä uus connection.
    Myös oikealla alakulmassa on semmonen kuva "Bluetooth Network -A network cable is unplugged" mitä tämä tarkottaa? kaikki kyllä toimii tietokoneen ja kännykän välillä

Jaa tämä viestiketju