1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi matkapuhelin max. 300eur

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja combinet, 2/8/03.

1. combinet

Tykkäykset:
    0
    Uutta puhelinta olen etsimässä ja suosituksia ottaisin vastaan puhelimista, joiden hinta on maksimissaan tuo 300euroa.

Suurempia vaatimuksia ei ole, kunhan akku kestää enemmän kuin pari päivää. En puhu paljoa.

Mielellään vielä perustelu, miksi kyseinen luuri kannattaisi valita.

Kuitenkaan kaikkein halvimpia malleja ei kannata ehdottaa, eli toisin sanoen etsin uutta puhelinta c55:sen jatkoksi, joka on myynnissä, eli tarjouksia mahdollisesti siitäkin.

2. jason

Tykkäykset:
    0
    Samsungilta on tulossa (tai on tullut jo) noin 220e maksava puhelin. Mallia en muista, mutta ominaisuuksiltaan se vaikutti todella hyvältä hintaluokassaan.
    oon vähän ulkona näistä, kun olin lomalla..

3. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos etsit hyvää puhelinta jossa suurin peruste on akun kestävyys,suosittelen Nokian 6310i,akku kestää ja on helppo ja hyvä käyttää,ominaisuudetkin riittävät pitkälle;hintakin on jo alle 300 euron.

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Loistava vaihtoehto on myöskin Siemensin M55 tai SonyEricssonin T68i sekä T310. Kannattaa harkita näitä malleja.

5. timbulaano

Tykkäykset:
    0
    Multa saisit 160e, 1,5kk vanhan T310!
    Jos kiinnostaa niin mailaa:timbulaano@suomi24.fi

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Siemenssin m55 on hyvä. Ostin sen eilen eikä oo mitään valittamista, paitsi näppäimet ei ehkä sovi suurisormisille =) Tekstiviestien kirjotus on ainakin nyt vähän könkköä, kun mun omassa ei oo sitä t9 ennustavaa tekstin syöttöä (tää on kai sen ekan erän puhelimia..).. Akun kestosta en oikein tiedä vielä, sillä mun omas on aika nopeaa kulunu mut johtuu siitä ku mä oon nysvänny sitä puhelinta ihan kybällä =)

Jaa tämä viestiketju