1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi luuri (blogaus, mp3)

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Kirjainyhdistelmae, 12/6/08.

1. Kirjainyhdistelmae

Tykkäykset:
    0
    Hei, hakusessa olisi uljas seuraaja urhealle Nokia 6630:lleni joka on kohta matkalla kännyköiden taivaaseen. Olen melkein aina käyttänyt Nokian puhelinta, 2110, 2100, 3210, 3310, 3300, 5110, 7110 ja mitähän muita. Voisin sanoa että "oikeista" matkapuhelimista minulla ei ole kokemusta mistään muusta mallista.

Eilen kuitenkin näin mainoksen Sony Ericssonin -walkman puhelimesta jossa tulisi jotkut kaiuttimet ja Lenny Kravitzin levy kaupan päälle ja hieman mietittyäni olen tällä hetkellä mp3-soittimenkin tarpeessa. Olisi aika oiva lyönti säästää euroja ostamalla puhelin ja soitin samana välineenä, joten selasinkin hieman googlea ja törmäsin tämän sivun lisäksi http://www.gsmarena.com/ -sivustoon.

Silmääni pisti heti liukukannella varustettu W910 ja pienen selailun jälkeen lisäsin listalle myös W960:n sekä K850i:n. Muistan myös pari vuotta taaksepäin jonkun motorola razer -puhelimen jossa oli ihan new era -design ja sellainen oli tarkoitus ostaakin joskus mutta syystä tai toisesta puhelin ei vieläkään ole taskuuni löytänyt.

Osaisitteko suositella minulle jotain puhelinta, ei välttämättä tarvitse edes olla Sony Ericsson, vaikkakin hetken selailtuani jouduin myöntämään itselleni heidän ylivoimaisen designin joka ainakin minuun iskee ja palava halu päästä pitämään yhtä puhelinta kädessä syntyi.

Puhelimella olisi kiva päivittää blogia, lukea nettiä, ottaa valokuvia ja kuunnella musiikkia. GPS ei myöskään olisi mikään turha mutta se ei todellakaan ole este puhelimen ostolle. Ainut mikä pitäisi löytyä on laadukas mp3-soitin (laatu pysyy hyvänä koneelta -> puhelimeen -> korvaan) ja mahdollisesti muistikortin päivittäminen (4 tai 8 gigaiseen muistikorttiin)
    Kuitenkaan mihinkään kalliiseen puhelimeen ei ole varaa ja tässä tuleekin sen ongelmakohta, budjetti. (350€)

Otan mielelläni kaikki neuvot vastaan ja myös muut puhelinvalmistajat ja mallit katsastan mielelläni!

ps. Tuleekohan toi Sony Ericsson XPERIA X1 olemaan kovinkin kallis? :E
    pps. FM-radio olisi ihan kiva myös kuunneltava silloin tällöin.

2. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Valitettavasti X1 tulee todennäkösesti olemaan kallis... vähintään 500+, jos ei ihmeitä tapahdu.

Jaa tämä viestiketju