1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi ISOHAI ilmestynyt

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kshb, 5/12/02.

1. kshb

Tykkäykset:
    0
    Mitä piditte uudesta ISOHAIsta? Itse huomasin juuri kyseisen lehden kolahtaneen postiluukkuuni, en ole vielä kerennyt sisällysluetteloa pidemmälle selata. Ainakin ensimmäisillä sivuilla kivasti logo- ja soittoäänimainoksia :)

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Olikos meidän miitistä sielä mitään? Kun se toimittajakin sielä kävi..

3. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo, tuli mulle toi Isohai jostain syystä ilmaisena näytelehtenä. Mitä noin puoli tuntia lehteä selasin, niin ei kyllä tulisi mieleenkään tilata. Ehkä silti jollekin voi olla ihan hyvä lehti, mutta itse vain en taida kuulua kohderyhmään; käytän kännykkää vain puhumiseen ja tekstiviesteihin eikä muutenkaan tollainen teknologiahypetys ja kaikenlaiset "matkapuhelimen lisäarvopalvelut" niin hirveästi nappaa..

4. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse kyllastyin lukemaan sita jo ensimmaisen numeron jalkeen. Juttujen taso ei ollut kovin korkea. Toisin jossain numerossa oli ilmeisesti lainattu foorumiin kirjoittamaani tekstia. Tama toki parantaa lehtea kuin lehtea.

5. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä näyttänyt olevan tai jos oli, niin sitten joku hyvin pieni maininta vain. Matkapuhelininfon sivulta oli sen sijaan lainattu puhelimien hintoja, jotka 15.11 päivättynä taitavat olla tällä hetkellä taas jo vähän vanhaa tietoa..

6. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ensimmäisen lehden ostaminen riitti.
    Toista selasin kaupassa.Ei viitsi maksaa mainoksista.Jutut on tosi pintapuolisia.Kolmatta en viitsi edes selata.

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Minun mielestäni lehti paranee numero numerolta , tämä uusin mielestäni paras sisällöltään tähän mennessä. Lehtihän elää tavallaan kehitysvaihetta , joten voimme kait vain toivoa , että saisimme sisällöltään kiinnostavaa luettavaa. Tänä nettiaikana kun tuo tieto vanhenee jo muutamassa päivässä , niin on siinä lehdellä tekemistä jos meinaa tuoreena pudota luukusta.

8. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Elä s*tana. Lehden juttujen ja "vertailujen" perusteella puhelimien tärkeimmät ominaisuudet ovat pelit, soittoäänet, "trendikäs ulkonäkö", sähköpostit jne. Esimerkiksi kuuluvuudella ja toiminta-ajalla ei sitten niin väliä olekaan. :p

9. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyva jos nain oli. Olisi hyva jos olisi edes yksi kunnollinen suomalainen kannykkalehti.

10. manni

manni

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Uusin numero tuli luettua, lähettivät postise irtonumeron, en tiedä miksi. Ei mikään valtavan hyvä lehti välttämättä, muta kyllä sitä ihan mielellään luki kun ilmaiseksi tuli.

11. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jostain A-lehtien tarjousrekisteristä näyttivät osoitetiedot ottaneen..

12. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Eihän niillä olekaan.. Monesti ainoat asiat, joita puhelimesta kysytään ovat, "Mitä pelejä tässä on?", "Voiko tähän tilata logoja?", "Voiko tähän tilata soittoääniä?". Eli kuuluvuudella ei ole mitään merkitystä... ;)

13. Otus

Tykkäykset:
    0
    Kyllä kuuluvuudella on merkitystä. Ilman kenttää eivät logot ja soittoäänet tule perille!

14. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Niin on, mutta tämä ei silti kuulu niihin suosittuihin kysymyksiin joita tavallisten asiakaiden suusta kuulet. Normaalipulliaista kun kiinnostaa "nokia" "suomalainen" "logot ja soittoäänet" "nokia" "halpa" "nokia" tms. äärimmäisen tärkeät asiat puhelinta valittaessa. Harva ymmärtää vertailla kuuluvuutta heikossa kentässä, valmiusaika (no tätä seurataan hivenen) tms. oleellisia asioita.

15. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei niin, sitähän voi yrittää aina uudestaan jos hieman sattuu pätkimään. ;)

16. Aero

Tykkäykset:
    0
    Mulle ei tullut sitä eilen :/ Tosin voisko johtua siitä että tilasin sen omalla nimellä enkä ole vielä 18?

17. Bibrok

Tykkäykset:
    0
    En usko.. Mulle yritetään sinnikkäästi kaupata Matkaopas-lehteä vaikka en oo 18-vuotias. Ovat soittaneet sieltä ainakin 5 kertaa vuoden aikana=)

18. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Tuli minullekin vaikka olen kaksitoista
    ja tilannut sen omalla nimellä.

19. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Tilasin sen ja lukasinkin jo läpi.
    Ihan ok oli, mutta olin pettynyt kun miitistä ei ollut mitään,
    laitoinkin jo heidän nettisivujen kautta palautetta siitä =)

20. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tähän vaikuttaa sellainenkin asia, että puhelimen kuuluvutta ei ole ihan yksinkertaista arvioida tai jopa mitata pikatuntuman pohjalta.

Jos puhelin pätkii, voi olla kyse tietyn operaattorin ruuhkasta tietyllä alueella tiettyyn kellonaikaan. Varmasti tätä pystyy tutkimaan oikeastikin, mutta vaatii jo huomattavasti enemmän resursseja kuin että saadaan luuri muutamaksi päiväksi lainaksi jutun kirjoittajalle.

t. tero

Jaa tämä viestiketju