1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi beta versio Operasta ilmestynyt

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja w9w, 30/12/02.

1. w9w

Tykkäykset:
    0
    Uusi beta versio Operasta on siis ilmestynyt ja toimii itselläni ainakin kuin unelma...

tai siis sen jälkeen toiminut kun poistin vanhat jämät aikaisemmista versioista rekisteriä myöden.

Ja täytyy sanoa että on todella nopea ja käytännöllinen.

Suosittelen. [url]www.opera.com [/url]

2. heino79

Tykkäykset:
    0
    joo ihan hyvä ohjelma. Hiukan on pientä nykimistä ku scrollaa sivua alaspäin..

Sitte minkähän takia osuuspankki.fi ei toimi? Olen kirjautunut sisään, ja valinnut esim "tilitiedot ja tapahtumat", sitte ku se lataa eteenpäin tulee aina: "sinun on kirjauduttava sisään.."

3. mirake

Tykkäykset:
    0
    toimiiko muilla käyttämilläsi selaimilla? jos vika ei ole sivustossa, johtuu se varmaankin operan tavasta käsitellä keksejä.

4. heino79

Tykkäykset:
    0
    IE:llä se toimii moitteetta..

5. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Valitse pika-asetuksista esittäytymiseksi IE, niin pitäisi toimia. Mulla ainakin 6.05:lla riittää kun vaihtaa tarvittaessa, tai voihan se olla aina IE:nä jos niin haluaa.

6. Kart

Tykkäykset:
    0
    opera vs ie

onko esim operalla tavallien netissä surffaus nopeampaa hitaalla esim gprs yhteydellä kuin ie:llä?

eli osaako se opera jotenkin rajoittaa www sivujen sisältämää dataa, joka nopeuttaa sivujen latausta??

7. ddt

Tykkäykset:
    0
    Re: opera vs ie

Valinta kuvien lataamisen suhteen (ladataan kaikki/näytetään muistissa olevat/ei näytetä mitään) on helppo, painelet vain G-näppäintä. Nopeuttaa todella hitailla yhteyksillä.

8. Mr. Worm

Tykkäykset:
    0
    Tulipas asennettua.

Olin siinä käsityksessä, että opera on "vaihtoehto" ja "kevyt" selain, mutta siinähän näyttää olevan kaikenlaista hienoa.. löytyy superhakua, sanakirjaa, tietosankirjaa ym. Kirjainmerkitkin tulivat ie:stä.
    Säätöjä on tosi hyvin.

En voi olla suosittelematta!! (vaikka ji..saunalahden sp jumittuikin jostainsyystä)

9. am_tiainen

Tykkäykset:
    0
    Phoenix parempi vaihtoehto.

Ennekin olin itsekkin Operan kannalla koska oli kevyt ja nopea mutta välillä arsytti että ohjelma ei pystynyt esim automaattisiin hyppyvalikoihin ja jotkin sivut eivät toimineet niinkuin piti. Olin kuitekin sen verran tyytyväisempi että käytin sitä ennemmin kuin IE'tä. Päätin kuitekin kokeilla Phoenix selainta koska olin kuullut että se olisi kevyin selain windowsille. Se perustuu Mozillaan eli samaan kuin Netscapen uusin selainkin. Olen molempia kokeillut (Mozilla ja Netscape) ja ne ovat olleet todella raskaista. Ja nyt kun kokeilin Phoenix selainta yllätyin siitä että kuinka ohjelma voi olla niin kevyt verrattuna aitoon Mozillaan. Phoenix ohjelmakin avautuu silmänräpäyksessä verrattuna Mozillaan/Netscapeen. Phoenix'ssa toimii myöskin kaikki webbisivut yhtä hyvin kuin IE'ssä ja siinä on pidempi odotusaika kuvien lataantumiseen ja se lataa kuvat paljon varmemmin kuin IE. Kannattaa todella kokeilla vaikka onkin beta vaiheessa niinkuin operakin.

Viralliset kotisivut http://www.mozilla.org/projects/phoenix/ tai sitten Phoenix helppisivut jotka ovat selkeämmät http://texturizer.net/phoenix/index.html .

Jaa tämä viestiketju