1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi Android puhelin

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Jume_, 13/6/14.

1. Jume_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia C5-03
    Hei, nykyisen nokialaisen tilalle olisi tarkoitus hommata uusi ja ensinmäinen android puhelin.
    Kokemusta androidista on vain veljeni tabletista. Eli olen käyttänyt androidia vähän.

Puhelimen käyttö:
    -Puhelin/Tekstiviestit
    -Whatsapp,facebook,twitter, spotify (youtube)
    -pelit, ei mitään kovin "raskasta"
    -video- ja normaalikuvaus, ei kuitenkaan älyttömästi (selfie) :D
    -Tärkein! Netin selaus

Puhelimen tulisi olla Android ja siitä pitäisi löytyä vähintään 1GB ram. Tilaus suomesta.

Hinta: 200€ (20€ sinne tänne ei haittaa)

Olen itse miettinyt:
    -Moto G. mutta ongelmaksi muodostuu vähäinen muisti, onko sinulla kokemusta tästä?
    -Moto E. Onko kyseinen luuri liian tehoton?
    -Sonyn puhelimista olen kuullut pahaa että ne tökkivät jonkin verran, mutta onko tämä totta?
    (huom. 200€ budjetista)

Toivoisin että kertoisitte mielipiteenne sekä suosittelisitte minun vaatimuksiin olevaa puhelinta, KIITOS :D

Viimeksi moderaattorin editoima: 13/6/14
  2. Konttainen

Konttainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    70
    Puhelinmalli:
    OPO
    Tuohon hintaan Moto G

3. vague Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    Nexus 6p
    Suosittelen myös ehdottomasti Moto Gtä. Itsellä kakkospuhelimena ja kaikin puolin hyvä ostos suhteessa hintatasoon, erityisesti näyttö (Moto E:ssä on huonompi näyttö). Käyttöjärjestelmä on sujuva, kamera ihan ok. Miinuspuolena tuo 8 Gigan tallennustila, jota ei voi laajentaa, perusmallissa (Moto E tukee muistikortteja). Toisaalta saat Driveen sitten 50 gigaa tallennustilaa.

Pelejä en ole Moto Gllä hirveästi pelannut, mutta ainakin Clash of Clans pyörii ihan sujuvasti.

Viimeksi muokattu: 13/6/14

Jaa tämä viestiketju