1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi android luuri n. 300e

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja anssiR, 30/1/12.

1. anssiR

Tykkäykset:
    0
    Moi

Olen tässä pitkän pohtimisen jälkeen ajatellut hommata uuden luurin 3-vuotta vanhan nokian tilalle.
    Android luurit kiinnostavat ainoastaan, koska meego käytännössä kuopattiin, joten voitteko suositella jotakin mallia.
    sitten vaatimuksia...
    -Android
    -kamerassa salama
    -3,5mm kuulokeliitäntä
    -micro-usb liitin (ei mitään valmistajan omia virityksiä)
    -Hinta n. 300e
    -Näytön reso 480 x 800 minimissään.

Olen itse miettinyt kahta motorolan mallia Defy+ ja Atrix. Molemmat näyttäisi maksavan netissä kahtapuolen 300e.
    Noista defy+ kiinnostaa kestävyys ja Atrix:ssa teho, mutta toisaalta molempien saatavuus on vähän huono. Defy+ vaikuttaa todella suositulta ja Atrix on jo poistuvaa/nut malli.

Eli tältä pohjalta olisiko muita malleja joita voisitte suositella?

2. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Samsung galaxy s plus ?

3. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    90
    Sony-Ericsson Xperia Arc S on tuossa hintaluokassa kanssa hyvä vaihtoehto. Saa edullisimmillaan noin 320 euroon. 1.4Ghz, 4.2" näyttö, hyvä kamera, tyylikäs, kevyt, ohut ja alkukevään aikana päivitetään ice cream sandwitchiin.

4. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Tuo tai sitten galaxy s plus.

Edit. Jahas galaxy olikin jo ehdotettu.

Edit.2. Laitetaat tuollanen tuplaydin malli -> Gigantti: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/LGP990BROWN/lg-optimus-2x-p990

Ulkomailta halvemmalla: http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=13367&sd=specs

Saa android nelosen joskus.

5. severi16

Tykkäykset:
    20
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Eipä tuo s plus niin erikoinen ole verrattuna normi ässään. Käytettynä saa galaxy s2 n.300e ja sitä suosittelen.

6. anssiR

Tykkäykset:
    0
    Juu kiitos neuvoista.
    Samsung galaxy s plussasta en oo löytänyt salamaa ainakaan samsungin virallisilta sivuilta, vaikka jotkut myyvät sitä salamalla niin pitäsi kai nähdä fyysisesti kyseinen kampe. Toisaalta siinä on single core suoritin.
    Tuo lg on samalla suorittemella kuin motorola atrix, jotenkin vain jää heikompi vaikutelma (pienempi akku ja puhelin valmistajana motorola ainakin luulisi osaavan tehdä antennin kunnolla)
    Käytetty puhelin ei oikein kiinnosta... minusta 300e on liikaa käytetystä oli sitten mikä kampe tahansa... arpa peliä kuitenkin miten sitä on kohdeltu.

No pitää huomenna käydä kiertää vielä liikkeitä mitä siellä on ja tehdä päätös... edelleen olen noiden motoroloiden kannalla... ehkä vähän kallistunut siihen atrix:iin NVIDIA Tegra 2:n ja näytön resoluution takia.
    Kiitoksia vaihtoehdoista. Vahvistivat kantaani että en ollut mitään varteenotettavaa unohtanut.

7. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Liian hätänen kirjotus. Käytettyä omisin suositellut.

8. severi16

Tykkäykset:
    20
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Ei oo salamaa joo. On niitä käytettyjäkin uudenveroisia.

9. anssiR

Tykkäykset:
    0
    Juu on varmasti. ja kyllä mä sinun neuvosta kävinkin kurkkaamassa myynti palstoja (tori, huuto.net jne... ) mutta ei tullut vastaan tässä hakumatkan päässä yhtään luuria.

Mutta jos jotakin uteliasta kiinnostaa niin kävin tuosta paikallisesta liikkeestä hakemassa eilen Motorola Defy+:n. Kupissa painoi se että niitä oli hyllyssä heti mukaan eikä hinta (279) ollut minusta paha sekä normaalia parempi kestävyys ja veden sieto. Edellinen luuri nimittäin oli aika kovilla.. esim. mäyräkoira käytti sitä puruleluna ihme kyllä kotelo suojasi sen tuli ainoastaan kosmeettista (kuorista irtosi paloja). Tosin tuota nyt ei tämäkään kestäisi kuin saman moisella tuurilla.

Näin lyhyen käytön jälkeen olen ollut tyytyväinen valintaan puhelin on riittävän pieni, mutta näyttössä riittää silti resoa. Ja nokian 5800:n jälkeen onhan tämä nopea... :D tai sitten verrokki oli hidas... ;) Puhelin on ollut helppo käyttää toki paljon pitää vielä opetella (kaikki edelliset puhelimet olleet nokialaisia eka oli 2110i vedettävällä antennilla). Aika näyttää oliko tämä hyvä valinta... olisin kyllä hiukan positiivisesti yllättynyt jos tämä olisi nokialaisen tapaan vielä kolmen vuoden jälkeen käytössä.

Kiitoksia vielä kerran avusta kaikille.. jatkossa varmaan kyselen apua tämän käyttöön eri osiossa. :D

10. tabbe

Tykkäykset:
    0
    Itellä on Samsung Galaxy W johon ollut tyytyväinen .Ei ihan niin iso lätkä kuin nämä ässät ...

Jaa tämä viestiketju