1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi älypuhelin N95 tilalle?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Tommi*81, 11/6/10.

1. Tommi*81

Tykkäykset:
    0
    N95 toimii edelleen, mutta haluaisin päivittää sen aivan uuteen rautaan. Onko nyt hyvä aika ostaa puhelin vai odottaa vielä uusia malleja? Mikä tällä hetkellä markkinoilla olevista puhelimista voisi olla minulle paras jos priorisoin

1)Kameraa
    2)Nopeaa ja toimivaa käytettävyyttä eli käyttöjärjestelmää (ei lagia) ja logiikkaa (nokialaisten logiikka ollut minulle aina hyvä)
    3)Akun kesto, ei saa olla liian järeä. En tarvitse aivan taskutietokonetta ja esimerkiksi E61 oli minulle aivan liian tietokonemainen tai business puhelin
    4)Hinnalla ei niin väliä kunhan alle 700€ tai siinä main. N95 oli aikoinaan jotain tuota hintaluokkaa ja pidän sitä maksimina mitä puhelimesta haluaa maksaa.

2. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Eiköhän noilla spekseillä(kamera ja symbian) järkevin vaihtoehto ole Nokia N8? Eikä taida olla lähellekään 700€ hintainen edes.
    Itse en välttämättä noihin symbian viritelmiin sekaantuisi, mutta toisaalta tuosta 3 versiosta ei tiedä vielä juuri mitään.

Muita mahdollisia: Samsung Galaxy S, HTC Desire, iPhone 4???

3. Kmikko91

Tykkäykset:
    0
    Kerta kameralla noin iso rooli, niin kyllä se N8 kannattaa hankkia. N8 ei ole kuitenkaan vielä myytävänä ja tuskin tuleekaan kuukauteen tai pariin (veikkaisin)... Muita kamerapuhelimia sitten S.E satio ja sampalta pixon 12, mutta kumpaakaa näistä en suosittelisi sulle =P Yksi vaihtoehto voisi olla SE:ltä xperia X10. Iha jees kamera ja 1 Ghz snapdragon prosessori. Tässä puhelimessa on kuitenki puutteensa, kuten multitouchin puute ja vanhentunu käyttöjärjestelmä: android 1.6. Olen myös kuullut, että jäätyilee ja bugailee toisinaan. Kuhan puhelin päivitetään android 2.1 tai 2.2 versioon, niin nämä ongelmat saattavat kadota.

Jaa tämä viestiketju