1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uusi älypuhelin (?) hakusessa (n.150-300 e) , mistään en tiiä mitään.

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja diabolicat, 9/6/12.

1. diabolicat

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung S5 Neo
    Juu eli kauheesti en ole ehtiny nykyistenkään puhelimien ominaisuuksiin perehtyä...nykyne on Nokia 5230 jonka vikoja ovat mm. päivitysongelmat, akkuvarauksen katoaminen, tökkiminen jne. Toi akun yhtäkkinen tyhjeneminen pahin ongelma ja ollu alusta asti, pari kertaa käyny huollossakin.

Eli soittelen alle 250 min/kk, tekstareita lähtee +-50, muutama multimediaviesti. Joskus käytän facebookkia, jonkun verran kuvaan mut laatu on vähä huono tos kameras. Sport Trackeria käytän usein. Käytän vain puhelimen herätyskelloa. Aion yrittää opetella käyttämään puhelimen kalenteria ym. ominaisuuksia. Ja jos sitä sähköpostia ja surffailuakin opettelis kännykällä (parempi netti siis tarkoitus hommata, vanhassa on ihan vaan palveluntarjoajan hitain vaihtoehto).

Olen miettinyt tota Lumia 710, ois semmonen "kohtuuhintanen" ja se kaiketi jaksais jo pyörittää noita NokiaTV:n pätkiä jne? Luulen että niitä kiinnostais esimerkiksi työmatkoilla katsoa (tällä hetkellä bussilla työmatkaan kuluu n. 2 h/pv) Se Mix Radio ja Spotify kiinnostais kanssa, nykysellä en juurikaan kuuntele musiikkia. Navigaattori on plussa mutta ei ehdoton, koska autossa itsessään on navi. Aikasemmin mietin tota Samsungin Xcoveria mutta mahtaako siinä kuitenkaan riittää ominaisuudet (kamera esim.), vaikka se varmaan muuten oliskin turvallinen mulle..

Mikään merkkiuskollinen en ole ollut, eli voi ehdotella ihan muitakin merkkejä. Mulla ei myöskään ole riittänyt aikaa eikä kiinnostusta seurata juurikaan matkapuhelinmarkkinoita ja niiden ominaisuuksia ym. joten oon aina yhtä pihalla ku tarttis puhelinta vaihtaa.

2. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Lumia 800 käytettynä? Muuten kyllä sopii tuo 710 sulle kun nyrkki silmään. Nokia mix radio on todella hyvä. Kamera tuossa ihan ok. Sulavuus ja selain huippuluokkaa.

Jaa tämä viestiketju