1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uus puhelin hakusessa...?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Matsku89, 12/6/03.

1. Matsku89

Tykkäykset:
    0
    Eli hintaluokka ois enintään 350 euroa...

Näitä puhelimia oon ajatellu ja haluaisin kysyä että mikä ois paras vaihtoehto niinkun mulle kun tarttisin värinäyton ja javan ja jotain muuta sälää.

Voit ehdottaa myös muita puhelimia...

-Nokia 3300
    -Motorola t720i
    -Siemens s55

2. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Nokia 5100?

3. Matsku89

Tykkäykset:
    0
    En pidä oikeen ton 5100 muotoilusta...

4. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    3 päivää olen nyt käyttänyt T720i:tä ja pidän tästä luurista erittäin paljon. Valikot ovat helposti omaksuttavissa, näyttö on hyvä ja ominaisuuksia riittävästi.

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Hommaisin 3300-mallin. Radio ja MP3-soitin + messevät soittarit. Kohtalainen värinäyttö ja MMS-tuki. Siinä se.

6. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    ...Ja suuri koko

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Totta, mutta kokokin on ihmisille suhteellinen käsite. Eikä kysyjä maininnut mitään kokorajoituksista. Jos pieni koko on olennainen, niin sitten ottaisin Motorolan T720i-mallin, koska siinä on paras värinäyttö vertailukolmikosta.

8. Matsku89

Tykkäykset:
    0
    Tota Motorolaa mä oon vähän kyllä ajatellu mutta en oo vielä ihan varma asiasta. Kun ei oo ollu kun Nokian kännyköitä käytössä...

Motorolaa ei kovin moni ole haukkunut ja siinä on just tarvittavat ominaisuudet ja se on vielä melko pieni.

Toi 3300 on taas melko iso joten en pidä siitä mutta se mp3 soitin ja hyvät soittoäänet kyllä vähän houkuttelee

Joten todennäköisesti ostan t720i:n

9. akiky

Tykkäykset:
    0
    Me kun hommattii Motorola, niin hetken oli hukassa, kun oli tottunu Nokian käyttöliittymään, mut kyl sen opii.. :)

10. wanderer

Tykkäykset:
    0
    sulle aika hyvä vaihtoehto saattas olla siemens m55,joka ilmestyy loppukuusta...polyfonisten äänten sävellys ohjelma(nauhota vaik koiran haukkumista soittariks), java, 4096 värin näyttö, mms, lisävarusteena kamera...ihan siistin näkönenki se on...parempi vaihtoehto kuin esim. s55,paitsi jos käytät kännykkääs kannettavan kans tms...s55:ssä BT maksaa niin paljo turhaa jos sitä ei käytä...motorolasta ja nokiasta en oikeen osaa sanoo...mut jos aiot pitää kännykkääs yli vuoden niin siemens on paras vaihtoehto, 2v takuu...niin ja m55:n hinta tais olla 222 idesanilla...

11. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tähän voin sanoa, t720:aa käyttäneenä että mikäli ii-mallissa on samanlainen näyttö kuin kaasarissa, ja 3300:ssa taas samanlainen kuin esim. 5100, niin motorolan näyttö ei todellakaan ole parempi.

Ja sitten, jos t720i on lähelläkään kaasaria, niin saa mulkata aika paljon että siihen saa taustakuvia yms., koska kaikki täytyy muuttaa giffiksi. (ainakin t720:ssa.)

12. Matsku89

Tykkäykset:
    0
    Mikä olis niinkun hyvä mulle kun tarttisin kalenterin, herätyskellon, värinäytön, hyvät soittarit, javan ja pitkän toiminta-ajan

Puhelimen koolla ei ole väliä.
    Hinta raja olis about 400€

mitä halvempi sitä parempi

13. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Olen tehnyt saman vertailun (tosin T720 vs. 7210) ja päädyin täysin päinvastaiseen arvioon. Ilmeisesti arvostamme eri asioita näytönlaadun arvioimisen suhteen.

Minusta Motorolassa on hintaluokassaan laadukas näyttö, sille ei ole vastusta Nokian S40-sarjan laitteista (7210, 6610, 6100, 5100, 3300...)

14. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Olen "veppiksen" kanssa samaa mieltä.Ei kyllä voi verrata edes T720:n näyttöä Nokian S40-sarjan näyttöihin.On monesti vertailtu kaverin kanssa ja myöntää myös itse, että Nokialla olisi paljon parantamisen varaa!

15. |5A|

Tykkäykset:
    0
    Eipä toi 3300 nyt niin hirveen isolta kädessä tuntunu... yllättävän pieni itseasiassa. oon ruvennu itekin harkitsemaan sen ostoa... =P ainoo vaan ettei saa kameraa mut eipä se taida vielä niin olennainen olla. voi kuitenkin vastaanottaa kuvia.

16. Matsku89

Tykkäykset:
    0
    Misaaä kävit kokeilemassa?
    Paljonko se makso?
    Sen vois kyllä ostaa jos sen hinta tippuu vähän...

17. |5A|

Tykkäykset:
    0
    Gigantissa ja Dna shopissa ainakin oli, elisalla ja päämiehellä ei... hinta siinä ~380e jos oikein muistan

18. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nettikaupoista tuota saa n. 30 euroa edullisemmin... :eek:)

19. Julli

Tykkäykset:
    0
    Tuo Motorola t720i on varmasti hyvä puhelin. Itselläni oli vähän aikaa t720 ja se oli muuten hyvä, mutta siitä puuttui kamera ja muistia oli vähän. Tuossa t720i:hin saa kameran, mutta muistaakseni siinä ei ole paljoa muistia.

20. paaki

Tykkäykset:
    0
    Joo, muistia tässä on tosi vähän. Mutta muuten oon ollu tyytyväinen tähän. Ainut, että herätyskello ei toimi.

Jaa tämä viestiketju