1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uus puhelin hakuses! 6600, 7610, 6670

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja puh-ELIN, 14/11/04.

1. puh-ELIN

Tykkäykset:
    0
    6600, 7610, 6670 eli tommoset olis vaihto ehdot.
    onko noilla 7610 6670 paljonki eroo 6600:seen?.

vai alkaako toi 6600 käymään jo vanhaks. tos 7610 on html tuki mut eikö 6600 saa erillisenä softana sen?.

mitä mä nyt tos kattelin eroja olis kamera, usb ja isompi sisäinenmuisti.

onko noitten äänissä eroja 6600:aan? kaikki taitaa olla monoja mut jos käyttää nappikuulokkeita niin äänet on varmaan samat.

siinä olis muutama tärkee kysymys.
    niin ja sillä lisämuistin koolla ei ole väliä se vaihtuu kummiski huomattavasti isompaan

kiitoksia vastanneille!

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Puhelimen hankintaa koskevat kysymykset Kyselyjä: Mikä puhelin kannattaa ostaa? -ketjuun.
    Kaikkiin kysymyksiisi löytyy pienellä vaivalla vastaus jo olemassa olevista ketjuista. Kirjoita hakuun puhelimen tyyppinumero, niin saat näkyviin ketjuja joissa siitä on puhuttu. Erityisesti käyttökokemusketjut kanattaa lukea.

3. Touho..

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Htc one dual sim
    Kokeiles itse kirjoittaa puhelimen tyyppinumero(6600) hakuun ja katso kuinka monta tulosta se antaa (1444) Joista tosiaan saattaa löytyä se käyttökokemus ketju etusivulta tai sit se löytyy jostain kaukaa....
    Täällä tuntuu nykyään saavan jokaiseen kysymykseen vastauksen, käytä hakua!

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kokeilin, ensimmäiseltä sivulta löytyi käyttökokemusketju, eli ei ongelmaa.
    Kuitenkin on kysyjän helpompi hakea valiimsi kirjoitetut tiedot kuin että ne sieltä tänne kopioitaisiin.
    Tuota haun käyttöä hieman opettelemalla löytyy hyvinkin täsmällistä tietoa tuhansien viestien joukosta.

Tämä johtuu siitä, että foorumin säännöt edellyttävät käyttämään hakua ennen kysymyksen esittämistä.

5. MaekGordon

Tykkäykset:
    0
    Sanoisin että 6600.
    Sopii hyvin käteen ja näppäimet oppii helposti.
    Ja tähän saa haettua kaikkea *hauskaa* netistä.
    Itsekin oon vasta tuota ostamassa... kaverit ovat antaneet vähän kokeilla..
    Eikä se mallin vanhuus siihen paljoa vaikuta.
    Jos Suomen markkinoilla olisi 6620 (jenkki-versio tästä 6600:sta) niin sen mä kyllä mieluummin ostaisin, koska se on nopeampi, siinä on stereo-ääni ja usb-portti.

6. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    sanoisin että 7610, lähes puhtaasti ulkonäön ja koon puolesta, eikä se näppäimistö tosiaankaan ole hankala käyttää!

Jaa tämä viestiketju