1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

uus K700 päälle?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Rapa, 13/9/04.

1. Rapa

Tykkäykset:
    0
    Hommasin puhelinkioskista SE K700:sen, mut en saa sitä päälle ollenkaan. Puhelin on ollu laturissa nyt jo useamman tunnin eikä tunnu olevan mitää eloa. Pääsin kokeilemaan kaverin akulla (samanlainen puhelin) ja sillä se pelas, eli vaikuttais et akku on rikki onko muilla vastaavaa? Jos ja kun laitteesta on akku rikki niin miten puhelinkioskin takuuhuolto toimii käytännössä, lähetän puhelimen johonkin ja se tulee joskus takasin?? Kattelin kaupan yhteystietoja ja puhelinnumeronkohalla oli jotain juttuu Ukrainasta ja törkeistä minuuttitaksoista.

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Mitäpä jos menisit sen puhelimen, laturin ja akun kanssa lähimpään SE:n huoltopisteeseen?. Kokeilitko että laturi toimii sen kaveris akun kanssa? Tänkin kysymyksen olisi voinut laittaa suoraan tonne K700i kysymykset topiciin eikä tehdä uutta.

3. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Olen hyvin tavoitettavissa sähköpostilla ja lähetin vastauksen. Siis kun alle 7 vrk vanha SE, turha lähetellä takuuhuoltoon - vaihdetaan myyntipaketti suoraan ns. DOA-vaihtona.

4. armo

Tykkäykset:
    0
    Laitan nyt tähän samaan topikkiin, jokseenkin liittyy aiheeseen kuitenkin:

Olen jo kaksi kännykkää (S300M, K700i) tilannut puhelinkioskista ja molemmissa on ollut akku latingissa kun olen sen paketista pois ottanut. Samsungissa se oli ihan täynnä ja SE:ssa se oli hiukan yli puolessavälissä. Olen ymmärtänyt että akkujen tulisi olla tyhjiä uuden puhelimen mukana tullessa?

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itselle ei ole koskaan ollut 90-luvun puolenvälin jälkeen ostetuissa akku tyhjä ostaessa. Ja siis olen ostanut moooonta luuria muualtakin kuin Puhelinkioskista. Se vähän riippuu paljon sitä virtaa löytyy tehtaalla lähtiessä. T68 oli ostaessani lähes täysi, kun taas 3650 sammui ekan puhelun aikana...

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikö se ole hyvä että akussa on virtaa ettei heti tarvitse latailla?

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Nykyisin monenmallin kohdalla akut ovat enemmän tai vähemmän täynnä. Ja hyvähän se on että akuissa on virtaa valmiina, niin pääsee heti kokeileen vaikka ei olisi pistorasiaa vieressä :)

Jaa tämä viestiketju