1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uudessa puhelimessa jatkuvasti vikaa... Mikä on seuraava siirto?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja hf88, 5/10/14.

  1. hf88

    Liittynyt:
    13/10/10
    Viestit:
    34
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    MotoG
    Ostin 2.6.14 Sony Xperia Z2 puhelimen ja hetikohta näyttöön ilmestyi pari kirkasta laikkua. Vein sen elokuun loppupuolella elisa shopittiin josta toimittivat sen eteenpäin scf huoltoon. Aikaa kului rapiat 3,5 viikkoa (uus näyttöpaneeli tilattiin) siitä kun annoin puhelimen elisan työntekijälle siihen kun sain sen takaisin itselleni....
    ...vain todetakseni että kamera ei toimi. Onneksi olin vielä kauppakeskuksessa, joten tein u-käännöksen ja toimitin luurin takaisin elisalle joka lähetti sen scf huoltoon. Puhelin tuli takaisin viikon päästä ja tällä kertaa kaikki näytti toimivan.

    Vaan eipä toiminutkaan, nyt puhelin tekee todella ärsyttäviä satunnaisia rebootteja kimeän tuuttauksen saattelemana. Kuuluu siis tuut, näyttö pimeäksi, rasahdus kaiuttimesta ja sitten ruudussa lukee "Sony" ja puhelin käynnistelee itsensä uudestaan. Rebootti voi tapahtua koska vaan, äsken se tapahtui taskussa kun räpläsin tietokoneella. Keksin sattumalta että pelaamalla "subway surfers" -peliä puhelin tekee sen suunnilleen 30sek pelaamisen jälkeen, muilla peleillä ei tapahdu mitään.

    Nyt pitäis kai taas ajella 40km Seinäjoen elisa shopittiin toimittamaan puhelinta huoltoon ja maksaa kymppi siitä että saa sysipaskan ja naarmuisen lumian taskuun siksi aikaa. Ties kuinka kauan nyt menee, kun vikakin on näin eksoottinen...

    Voinko minä vaatia saunalahtea ns. "pitämään tunkkinsa" eli ottakaa puhelin ja pitäkää kytkystä maksamani kuukausimaksut ja että haluan tehdä uuden kytkyn uudesta puhelimesta.

    Mitä itte tekisit? prkl...
     
  2. Infra

    Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

    Liittynyt:
    15/7/02
    Viestit:
    21389
    Tykkäykset:
    6631
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Olisin kyllä saunalahteen yhteydessä jos nyt jo kerran kolmas kerta kun lähtee huoltoon. Taitaa olla ihan kuluttajalautakunnan ohjeistus että kolmannen kerran jälkeen voidaan alkaa jo keskustelemaan kaupan purkamisesti tai uuden laitteen antamisesta. Mutta tuosta on tosiaan oltava Saunalahteen yhteydessä, ja tehdä vaikka kirjallinen reklamaatio asiasta (riippuen tietenkin mitä ne Saunalahdella asiasta sanoo)
     
  3. M1R0K3

    Liittynyt:
    12/3/15
    Viestit:
    1
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony xperia z2
    Olen muuten täysin tyytyväinen tähän laitteeseen (Sony Xperia z2) mutta tänään aamulla kun koitin soittaa se sanoi; "Yhteystiedot on pysähtynyt" ja sanoi sitä aina kun yritin käynnistää yhteystiedot uudestaan. Puhelimenikin jo sammutin ja käynnistin... Jne...
     

    Liitetyt tiedostot:

  4. Infra

    Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

    Liittynyt:
    15/7/02
    Viestit:
    21389
    Tykkäykset:
    6631
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Tyhjennä yhteystieto -sovelluksen data
     

Jaa tämä viestiketju