1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uuden puhelimen ostossa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sepeteus, 2/5/04.

1. sepeteus

Tykkäykset:
    0
    No niin olen ajatellut ostaa uuden puhelimen ja tässä pähkäillyt että minkälaisen hakkisin.
    Olen kallistunut vahvasti Nokia 3660 kannalle.
    Olen harkinnut tuota 3660:stä jo aika kauan. Ja tutkinut siihen liittyviä aiheita täällä. Jos joku kyseisen puhelimen omistava voisi heittää jotain plussia ja miinuksia puhelimesta.
    kyselisinkin tässä että kannattaako tuota ostaa ja jos ei kannata niin mikä olisi hyvä luuri n. 300€ budjettiin.

2. X

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän se hyvä on, itselläni ei tosin sitä ole ollut mutta tuon edeltäjä kylläkin (3650). Monipuoliset laajennusmahdollisuudet ja kaikki.

3. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    Loistava puhelin jos ei haittaa koko. Itselläni oli tuon edeltäjä ja kaikkeen muuhun paitsi kokoon olin tyytyväinen. Joskus oli pieniä ongelmia softien kanssa ja joutui puhelimen buuttaamaan, mutta muuten loistava kapula.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  5. Fabie

Tykkäykset:
    1
    Hyvä puhelin vähän enemmän puhelimelta vaativalle. (Esim. minä :D)
    300e ei taida ihan vielä riittää, jos haluaa ostaa suoraan. Minäkin sain 40e pois hinnasta tinkimällä = 280e.
    Kannattaa muuten myös harkita isompaa muistikorttia (Esim. 64MB?), kun tuo pakkauksen mukana tuleva 16MB ei tahdo riittää kaikille S60 ohjelmille, kuville ja yms.

Itselläni puhelin on ollut pian n. kuukauden, ja on vastannut odotuksiani.
    Välillä on ollut Bluetoothin kanssa ongelmia, mutta se on minun oma vikani.

ps. Mikä puhelin sinulla on nyt? Minulla oli ennen 3660 lähes samantyyppiset 6210/3310 ja kolmekuuskuusnollaan siirtyminen vei oman aikansa.

6. sepeteus

Tykkäykset:
    0
    Mulla on nyt käytössä 8310,6110 ja 6210 joita kaikkia käytän enemmän ja vähemmän ja uskon että varmaan menee jonkin aikaa totutellessa uuteen.

Tuo 300€ ei ihan tarkka ole se on vain suuntaa antava ja kyllä ajatelin ostaa siihen heti suuremman muistikortin.

Kyllä taidan kallistua yhä lujemmin 3660 puolelle kun siitä ei ole kovin paljon löytynyt pahaa sanottavaa

Jaa tämä viestiketju