1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Uuden kännykän valintaa (Motorola T720i vai Siemens S55?)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Najubi, 22/6/03.

1. Najubi

Tykkäykset:
    0
    Olen hankkimassa n.300 euron puhelinta. Itse ajattelin joko Motorolan T720i:tä tai Siemenssin S55:sta.Kumpaakaan en ajatellut hankkia kameraa.Kummassakin näytti olevan jonkun näköinen värinäyttö ja java.
    Gprs:stä tai handsfreestä en niin perusta kun kumpaakaan ei ole tullut käytettyä.
    Olen yrittänyt lukea kaiken mahdollisen noista puhelimista mitä täällä foorumissa on ollut ja netistä jotain arvosteluja ,mutta en osaa yhtään sanoa kumpi noista nyt paremmin sopisi minun vaatimuksiini vai olisiko kenties joku muu puhelin parempi.
    Uudessa puhelimessa kun pitäisi olla melko hyvä akku ja tuo java tuki sekä värinäyttö.Nokiaa en haluasi ottaa kun ei nuo uudet oikein ole innostaneet.

Elikkäs kumpihan puhelin se nyt parempi noihin tarpeisiin olisi? vai olisiko joku muu saman hintaluokkan parempi?

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eikös siemenssissä ole vain 256 värin näyttö? (en kyllä muista)
    joten ehkä sen takia moton puhelin jota ainakin kaikki ovat kehuneet

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Minä ottaisin näistä Siemensin. Se näyttää mielestäni yleisesti laadukkaammalta ja siinä on myös pitkä kahden vuoden takuu.

4. paaki

Tykkäykset:
    0
    Osta T720i. Oon ollu tosi tyytyväinen siihen. Ainut että herätyskello ei toimi. Ja akku on tarpeeks hyvä.

5. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Ota T720i malli.Parempi näyttö,isompi näyttö, simpukkamalli, akunkesto ja mitä olen kuullut, helppokäyttöisempi.Tosin Siemenssissä on 2 vuoden takuu ja kestäviä luureja ovat.Mutta Moto T720i on valintani.

6. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    "OT"
    Oletko koittanut nollata luuriasi?Se voi auttaa tuohon herätyskello ongelmaan.

7. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    S55 ilman muuta, vaikka näyttö on huonompi, niin siitä huolimatta mielummin se kuin T720i. S55 on mielestäni komeampi.

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Parempi näyttö ja simpukkamalli ovat kyllä hyviä ominaisuuksia. Itse sain akun kestämään vain nippa nappa 2 vrk, mutta ehkä räpläsin sitä liikaa ja tarkistelin liian usein sähköpostia (kyllähän se gprs haukkaa virtaa paljon käytettynä).

9. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mites ois t68i?
    siinä on puhelin joka ei jää ominaisuuksissaan oikeastaan mitenkään jälkeen paitsi java puuttuu mutta korvikkeena on esim BT. ym muuta

10. Najubi

Tykkäykset:
    0
    Java kyllä pitäisi olla.Saakos muuten motorolassa/siemenssissä siirrettyä data-kaapelin kautta noita java ohjelmia ja paljohan noissa mahtaa olla muistia java ohjelmille?

11. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eiköhän se kaapelillla hoidu.
    motossa muistaaksnei oli 1mega...ei varmaa tietoa

12. Esa Vuolas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Siemenssissä ainakin 1mb, motosta ei tietoa.

13. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei vaan jätät nuo molemmat pois listaltas, ja venaat hetken aikaa et siemens m55 tulee kauppoihin. Se on parempi kuin 720i tai s55, ja silti maksaa n. 50-80 euroa vähemmän (idesanin hinta 222 e). Löytyy java, 4096 värin näyttö ja kaikki. Muistia löytyy 1.6 mb tai 1.8 mb. En muista ihan tarkalleen..

14. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Muistia on 1,8 megaa.
    Pari kuvaa ja speksejä: http://www.mobile-review.com/phonemodels/siemens/siemens-m55-en.shtml
    Kuvia: http://www.mobile-review.com/preview/siemens-m55-en.shtml
    Arvostelu: http://www.mobile-review.com/review/siemens-m55-en.shtml

15. Najubi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä heti nousi mielenkiinto tota puhelinta kohtaan, mutta milloinhan tuo tulee Suomeen asti?Alkaa olemaan vanha kännykkä jo siinä pisteessä , että käyttö alkaa olemaan epämiellyttävää.Tosin jos tuon hinta on sellainen mitä idesanissa luvataan niin pakko kai se on jaksaa odottaa...

16. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Lainaus Idesanin palautefoorumista:

17. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mä kuulin jostain että jotkut m55:n värimallit tulis kauppoihin jo kesäkuun loppupuolella. Ite tuun kans varmaan hankkimaan ton m55:n. Tai jos jaksan odottaa syksyyn, niin harkinnan alle nousee myös sony ericsson t226/t220 ja nokian 3100. Kaikis nois kolmes on omat hyvät puolensa, et päätös tulee oleen kova paikka..

18. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Ettet nyt sekoittaisi kaasari ja ruisku malleja!?T720i:ssä on isompi akku!Itsellä kestää T720:ssa akku suht. normaalilla käytöllä 4-5 päivää.Eli voisi kuvitella, että i mallissa kestää sen 6-7 päivää vähintään.Tosi on, että jos käyttää paljon GPRS:ää, niin akku on tyhjä parissa päivässä.

19. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Veikkaanpa myös, että tekstiviestien kirjoittelu ja lähettäminen jos on todella kova siinä hommassa syö akun ehkäpä päivässäkin loppuu. Itselle on nimittäin tuo aivan mahdollista, mutta varmistua vois vasta, kun ois päivän käyttänyt ko.mallin molempia versioita. Kova puhuminenkin syö akkua kivasti.

20. Esa Sakkinen

Esa Sakkinen

Tykkäykset:
    0
    Arvio on tarkentunut heinäkuun viimeisiin päiviin, vk 31.

Jaa tämä viestiketju