1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Usko mennyt Puhelinkioskiin

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja HPJM, 16/2/05.

1. HPJM

Tykkäykset:
    0
    Kerrankin kun jotain tilasin netin kautta, niin käy näin. Olen nyt tähän iltaan mennessä odottanut 2 viikkoa tilaustani. Rahat olen tietysti maksanut, koska postiennakkoa ei ole mahdollista saada.

Mikäli siihen ei ole mahdollisuutta, niin luulisi, että asiakkaille lähetetään heidän tilaamansa tuotteet ajoissa. Ilman turhia selityksiä.

Voitte olla varmoja, etten kenellekään suosittele tätä liikettä, päinvastoin, annan kaikkien tietää, millaisesta puljusta on kyse. Omistaja ei vastaa puhelimeen, tai sitten se ei ole päällä.

2. Myyrae

Tykkäykset:
    0
    Pyh sanon minä. Täysin luotettavaa toimintaa, tilasin maanantaina puhelimen ja tänään tuli. Oletko varma että tilaamaasi mallia on varastossa? Ja jollet huomannut, Puhelinkioskin omistaja on Thaimaassa... Eri puhelinnumero ;)

3. HPJM

Tykkäykset:
    0
    Ensinnäkin mulle tuli ilmotus 3.2., että kännykkä on lähtenyt. Soitin sitten perjantaina, että saisin postin koodin, ettei tarvitsisi odotella kotiin tulevaa lappua, vaan saisin saman tien haettua sen postista, kun sinne on tullut. Lupasi laittaa sen heti toimistolle päästyään. Ei kuulunut. Soitin tiistaina uudelleen, kun ei kännykkää kuulunut. Lupasi laittaa koodin 10 min sisällä, ei tullut. Laitoin keskiviikkona hänelle s-postia. Tukusta ei ollut lähetetty sitä, vaikka niin oli oletettu. Se on perjantaina lähtenyt tukusta.

Mikä helvetti voi yhden puhelimen tilauksessa mennä näin pieleen. Ja yhä edelleenkään en ole sitä koodia saanut, että saisin itse seurattua paketin kulkua.

Onnea teille, jotka olette olleet tyytyväisiä, mutta mä en ole.

Ja mistäs helvetistä mä voisin tietää, että omistaja on Thaimaassa. En mistään. Voitko Myyrä todellakin väittää, että sä vaan istuisit kaikessa rauhassa odottamassa 2 viikkoa, että saisit puhelimesi. Enpä usko. Kyllä itsekin suivaantuisit, jos et saa edes yhtä saatanan koodia itsellesi, vaikka sitä on pyydetty monta kertaa. Ja Puhelinkioskin sivuilla sanotaan Kysymyksiä "palstalla": Lähetystunnuksen lähetän sähköpostiisi postituksen jälkeen. Kysymään voi mennä kun lähetyksenseuranta näyttää, että on saapunut postitoimipaikkaan: posti.fi/lahetystenseuranta. Riittää kun ilmoitat lähetystunnuksen postissa, niin saat paketin.

Jaahas, mua ilmeisesti syrjitään, koska ei mulle ole automaattisesti tullut mitään.

4. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Pahoittelen, tämän tilauksen toimituksessa meni tosiaan kaikki käsittämättömästi pieleen. Tarkistin nyt tilauksen kohtalon, tilaus ei ole edelleenkään lähtenyt matkaan, vaikka olen tänä odotusaikanasi toimittanut kyseistä mallia kymmeniä.

Tukkuni vahvisti tilausseurannassaan tilauksen lähteväksi 3.2 ja toistamiseen reklamoituani asiasta 11.2. Molemmilla kerroilla luotin virheellisesti siihen, että paketti tosiaan lähtee matkaan enkä tarkistanut lähetyslistasta tilauksen kohtaloa. Seurannan laiminlyöntini taustalla on toimitusten erittäin hyvä sujuminen tähän asti.

Voin lähettää huomenna, toisesta tukusta kuin normaalisti ja antaa alennuksen 20 euroa, perillekuljetus kaupan päälle. Voit tietysti myös perua tilauksen ja palautan rahat saman tien (tilinumero sähköpostilla).

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ihan mielenkiinnosta, mikä puhelin mahtaa olla kyseessä?

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen tilannut Esalta 2 kertaa ja molemmilla kerroilla puhelin on tullut postiin seuraavana arkipäivänä ilman mitään ongelmia.

7. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sehän ei lämmitä henkilöä, jolle puhelinta ei ole kuulunut?

Mutta Esalle kuitenkin pisteet, negatiivinen palautekin kääntyy positiivikseksi, kun asian korjaa.

8. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Mutta pitikö asiasta nostaa julkinen haloo ennenkuin Esa oli valmis korjaamaan?

9. Guest Vieras

2000-luvun suomessa ei hyväksytä inhimillisiä erehdyksiä. Vahinkoja ei ole vaan kaikki on suurta huijausta/varkausyritys kunnes toisin todistetaan.

Puuh.

10. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    No Esaa en epäile en sitä tarkoita. Monesti vaan tullut huomattua että mitään ei tapahdu ellei nosta julkista haloota asioista.

11. pellavalaavu

Tykkäykset:
    0
    Kännyköistä ja liittymistä on tullut nykyajan teineille elämää suurempi asia.
    Jos ei saada palvelua / tuotetta sadasosasekunnissa niin vastapeluri hirtetään välittömästi, ehkä mennään vielä siihen että puhelinmyyjät ja operaattorien palveluksessa olevat tarvitsevat henkivartijoita koska eihän se ole oikein että asiakas ei pysty lähettämään mms viestiä kaverille joka seisoo vieressä, lynkkaus on tosi asia.

12. Jasse

Tykkäykset:
    5
    Eilen tiistaina tilasin ja maksoin klo 12.36 Samsungin puhelimen ja tänään klo 16 noudin postista.

Aivan loistavaa toimintaa!

13. Hengga_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Modu Phone, iphone 3GS
    Sama täällä, eli pari kapulaa oon mäki tilanna Esalta ja paketit on tullu nopeesti ja yhteydenpito sähköpostin kautta on toiminut moitteetomasti. Täydet pisteet kioskille!!!!

14. MMarin

Tykkäykset:
    0
    Samoin. Kaksi kännykkää olen ostanut Puhelinkioskin kautta (viimeisin S700i) ja ei voi muuta kuin kehua. Asiakaspalvelu on aina kohteliasta ja toimitus tapahtuu nopeasti.

15. kumpu

Tykkäykset:
    0
    omat kokemukseni ovat seuraavat:

1. Tilasin alkuvuodesta 2005 Esalta puhelimen eräänä päivänä noin 13:30. Puhelin oli kiikutettu seuraavana aamuna työpöydälleni noin kello 9:30 tuntumilla.

2. Tilasin akun Esalta, kuoren leiman ja saapumispäivän välillä oli aikaa useampi päivä (olisiko ollut viikko tai 5 päivää).

3. Tilasin alkuvuodesta 2004 Esalta puhelimen eräänä päivänä (kellonaikaa en muista). Puhelin oli seuraavana päivänä työpöydälläni.

Käytän jonkin verran nettikauppoja, joko kontaktoiden ensin kauppiasta saatavuustilanteen selvittämiseksi tai pelkästään sähköistä kaupankäyntijärjestelmää hyödyntäen. Suomalaisista nettikaupoista Esan kauppa sijoittuu omassa rankingissani top 5 listalle kahdesta syystä: Olen saanut Esalta vastaukset meileihin saman päivän aikana ja toimituksen ovat olleet _käsittämättömän_ nopeita.

ainoan miinuksen anna siitä, että nettikaupassa ei ole voinut maksaa luottokortilla.

yleensä logistisen polun selvittämiseksi kannattaa tuntea vastapuoli: jos vastapuolella ei ole reaaliaikaista varastoseurantaa, kannattaa meilata ensin kysely toimitusajan varmistamiseksi.

kaikkea hyvää

yllämainittu

16. kitten

Tykkäykset:
    0
    Poikani tilasi puhelimen Esalta toisena pääsiäispäivänä.Jo toisena arkipäivänä tuli postiin. Valitettavasti lähetystunnus tekstiviestillä tuli vasta n. klo 18.00 ja meidän posti menee kiinni jo klo 17.00 , joten nouto jäi seuraavaan päivään. Olemme kuitenkin tosi tyytyväisiä palveluun ja olihan hintakin n.130€ halvempi paikalliseen kivijalkakauppaan verrattuna.

17. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Viimeksi kun etsin Esalta puhelinta, se oli joulun alla. Esa kirjoitti junasta tarjoussähköpostin, pistin takaisin tilauksen ja maksoin saman tien tilille. Puhelin tuli seuraavana aamuna, ja siitä muutaman tunnin kuluttua tuli Esalta viesti, jossa hän kertoi lähetystunnuksen. Saatoin vastata saman tien, että puhelin oli jo tullut. Niin, ja olen siis maaseudulta, en mistään suuresta tai pienestäkään kaupungista.

Siis jos tämän nopeammin joku toimii, niin se on sitten jo McGyveriäkin kovempi jätkä...

Että kiitos vaan Esalle tästäkin palvelusta.

18. asikainl

Tykkäykset:
    0
    Ei threadin aloittajakaan mitenkään väärässä ole, turha häntäkään on syyttää. Kyllä julkisen haloon voi jo nostaa jos noin monta kertaa on itse joutunut ottamaan yhteyttä yms. ja puhelin ei ole tullut. Normaalisti kaupan puolesta pitäisi ottaa heti yhteyttä jos toimituksessa on ongelmia.

Myös kauppiaalta asiallinen korjaus. 20€ korvaa suunnilleen varmaan ajan joka sähköposteihin yms. tiedusteluihin ja viivästymisestä aiheutuneiseen lisävaivaan on kulunut (oletettaan vaikka että "toimistotyöstä"=mailien lähettely, soittelu yms. pitää maksaa n.10€ "tuntipalkkaa").

Nyt pitäisi molempien olla tyytyväisiä.

19. hene_

Tykkäykset:
    0
    Kai tämä on se poikkeus, joka vahvistaa säännön, että puhelinkioskin palvelu toimii...

20. kakofonia

Tykkäykset:
    0
    Onkos se HPJM nyt kuinka tyytyväinen asian selviämisen jälkeen?

Jaa tämä viestiketju