1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

USB datakaapeli M55

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja GhostBeer, 9/8/03.

1. GhostBeer

Tykkäykset:
    0
    Nii voiko tollasella usb kaapelilla siirtää soittoääniä tietokoneesta M55:seen

2. Ody

Tykkäykset:
    0
    Sillä voi siirtää puhelimeen vaikka mitä.

3. tomik

Tykkäykset:
    0
    Vaan mistäpä sais soittoääniä ?

Osoitteita tai valmiita paketteja ( zip, rar tms... ) kaivataan.

4. Ody

Tykkäykset:
    0
  5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mutta voiko pelejä siirtää?
    Lainaus mun siemensiltä saamasta vastauksesta:
    Tämän mukaan ei, vaikka yleensä toisin luullaankin..

6. Ody

Tykkäykset:
    0
    Ainakin mä oon siirrelly softia ja pelejä ja hyvin toimii. Ei muutakun sille softalle/pelille oma kansio sinne java/jam/ kansioon ja siirtä .jad ja .jar filun sinne niin toimii.

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
  8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Joo, no vähän epäilinkin et siemenssin asiakaspalautetyypillä oli vähän pallo hukassa. Pääsisinköhän mäkin vaan helpoimmalla kun hommaisin tuon kaapelin? sitten saisin varmaan mäkin vähän suurempia tiedostoja siirreltyä..

9. tomik

Tykkäykset:
    0
    Noniin...

Nyt on säädetty operaattorilogo kuuseen, uusi tausta, soittoääni ja väriteema. Hyvin toimii.

Mutta kuten sanotaan: "Nälkä kasvaa syödessä"... Mistäpä saisi suomalaisia biisejä soittoääniksi ( eli .mid -formaatissa ), esim. PMMP - Rusketusraidat kiinnostaisi =).

10. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    AARGH!!! Tuu tänne ja sano että haluat rusketusraidat soittoääneksi, niin saat selkääs =) Mä vihaan sitä biisiä... Ja pitääkö siitä biisistä kuulla radion ja lehtien lisäks vielä täällä!
    Mutta sitten asiaan, enpä tiedä mistä sais suomalaisia.. ehkä buumi.net:istä? Mutta se maksaa..

11. Lapa

Tykkäykset:
    0
    Onkos jollain kokemusta polkumyynti.comissa myytävästä usb-kaapelista?
    Ajaako se asiaa yhtä hyvin kuin alkuperäinen?

12. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Jossain threadissa joku ainakin sano että hyvin on toiminu. Tosin en oo varma onko sitä kaapelia enää saatavana, ja et oliko kyseessä toi sama kaapeli josta sä puhut.

No, ettehän te uudet käyttäjät kaikkea voi tietääkkään (vinoilua meidän liittymispäiviin nähden =)

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Nauhottakaa wavit itse ni saa ainakin soittoääneksi sen minkä haluaa.

14. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ai puhelimella vai?! Ei tuossa m55:ssä voi nauhoittaa omia soittoääniä!

15. Pete

Tykkäykset:
    0
    Jos siihen saa wavit soittoääniksi niin seuraavalla tavalla homma onnistuu:
    Ensin äänität puhelimella jotain. Sitten siirrät sen tietokoneelle siten, että tiedostojen konvertointi on päällä (eli tiedostotyyppi muuttuu .vmo>.wav) ja sitten siirrät wavin puhelimeen.
    Tuo tosin vaatii sen datakaapelin..

16. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Joo toihan olis toki mahdollista, mutta sen sanelukoneen nauhotuslaatu on niin käpyistä että.. Ja kaapelin tarvis tosiaan. Mä luulen ainakin, että esim. c55:n nauhotusohjelma on jotain ihan muuta laatua kuin m55:n sanelukone.

17. Pete

Tykkäykset:
    0
    Ei ne kännykällä nauhoitetut soittoäänet ole kovin hyviä millään puhelimella. Jos itse haluaa nauhoittaa niin nauhoittaa vaikka tietokoneen mikrofonilla ja siirtää sitten puhelimeen.

18. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    [quote="PetEi ne kännykällä nauhoitetut soittoäänet ole kovin hyviä millään puhelimella. Jos itse haluaa nauhoittaa niin nauhoittaa vaikka tietokoneen mikrofonilla ja siirtää sitten puhelimeen.[/quote]
    Mut jos tietokone sekotetaan mukaan touhuun, niin sitten onkin jo helpompi jo ottaa vaan jostain biisistä tietokoneelta se soittoääni.. No toki, jos haluaa oikein omanlaisen soittoäänen, niin voi nauhottaa vaikka puhettaan tolla mikillä..

19. Ody

Tykkäykset:
    0
    Hmm, pitää ruveta metsästämään java-softaa tohon nauhotukseen.... Tai ruvetaan pommittamaan siemenssiä ja uhataan haastaa oikeuteen kun valehdeltiin että siinä on äänitysmahdollisuus =)

20. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tulipa hankittua eilen tuo usb-datakaapeli omaan SL55:n, mutta yksi ongelma vain. Millä ohjelmalla saa kaapelin kautta siirrettyä näitä taustakuvia, soittoääniä ja pelejä? vai tarvitaanko mitään ohjelmaa? itse en ainakaan tajua, miten ilman ohjelmaa noita saisi puhelimeen. Lataan juuri tässä päivitystä puhelimeen. Neuvokaa siis minua. Löysin jonkun ihmeen Siemens DataExchange ohjelman, mutta se herjaa, että puhelin ei ole yhdistettynä kaapeliin vaikka onkin ja toiseksi väittää, ettei ohjelma toimi ilman laajennettua muistia esim. muistikortti tai flexmemory, mutta SL55:ssa on kyllä flexmemory.

edit: asensin tuon SL55:n ohjelma cd:llä olleen suomenkielisen DataExchange softan, mutta eipä pelitä. Herjaa koko ajan, ettei tunnista puhelinta. Missähän vika? ohjelmapäivitys onnistui hyvin.

Jaa tämä viestiketju