No ihan normaalitasollaan heittivät, Etelätalo jopa hyvin. Ei vaan riittänyt mitalisijoille. On se Grenadan mies vaan kovassa vedossa.Eipä keppi oikein lentänyt.
Ei sentään kuten joskus että ääniraita kulki just sen verran edellä, että esimerkiksi korkeushypyssä selostaja sanoi: ja ylittää kun kuvassa just ponnistettiinTulee muuten näissä ylen lähetyksissä noiden selostajien reagoinnit ärsyttävästi myöhässä, ehkä niiden pitäs pikkasen synkata video ja ääniraitaa
Jep, noinpäin olisi vielä huonompiEi sentään kuten joskus että ääniraita kulki just sen verran edellä, että esimerkiksi korkeushypyssä selostaja sanoi: ja ylittää kun kuvassa just ponnistettiin![]()
Kaikki on jalkapallossa hyvin kun englanti häviää. Mutta nyt on kaikki jalkapallossa huonosti.
Jos pallo koskee käsivarteen silloin kun käsivarsi on siinä kohdassa ns. vartalon luonnollisen liikkeen seurauksena, ei kyseessä ole käsivirhe. Tässä lienee kyse juuri tästä. Eli käsi ei osu palloon vaan pallo osuu käteen.Minulle ei oikein aukea miksei tästä tilanteesta tullut pilkkua Saksalle. Päivän selvä tilanne minusta.
No, noinhan se ei missään tapauksessa mennyt. Pelaajan käsi on irti kehosta ja hän tekee itsestään isomman ja estää samalla pallon menemästä maalia kohti. Missä muussa ottelussa tahansa pallo olisi viety pilkulle. Kato nyt tarkemmin sitä kuvaa,Jos pallo koskee käsivarteen silloin kun käsivarsi on siinä kohdassa ns. vartalon luonnollisen liikkeen seurauksena, ei kyseessä ole käsivirhe. Tässä lienee kyse juuri tästä. Eli käsi ei osu palloon vaan pallo osuu käteen.
Ei pysäytetystä kuvasta pysty sanomaan millaisesta liikkeestä siinä on kyse. Tuomaristo sen on tulkinnut, ja tuohon tulkintaan oletettavasti päätyneet. Itse en pelistä katsonut kuin jatkoajan. Ei minulla sen kummempaa intoa ole tuota ryhtyä puimaan, joten pidä ihan rauhassa näkemyksesi.No, noinhan se ei missään tapauksessa mennyt. Pelaajan käsi on irti kehosta ja hän tekee itsestään isomman ja estää samalla pallon menemästä maalia kohti. Missä muussa ottelussa tahansa pallo olisi viety pilkulle. Kato nyt tarkemmin sitä kuvaa,
Saat uskoa, että pidän ja aika moni muukin pitää. Älä nyt ahdistu tästä tää on vaan jalkapalloa.Ei pysäytetystä kuvasta pysty sanomaan millaisesta liikkeestä siinä on kyse. Tuomaristo sen on tulkinnut, ja tuohon tulkintaan oletettavasti päätyneet. Itse en pelistä katsonut kuin jatkoajan. Ei minulla sen kummempaa intoa ole tuota ryhtyä puimaan, joten pidä ihan rauhassa näkemyksesi.
Kyllä se taisi olla joku muu joka tässä ahdistui…Saat uskoa, että pidän ja aika moni muukin pitää. Älä nyt ahdistu tästä tää on vaan jalkapalloa.