1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"Update Service" ongelma

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja elez, 13/4/07.

1. elez

Tykkäykset:
    0
    Joops eli ostin tossa viime viikonloppuna w850i puhelimen ja yritin maanantaina päivittää kapulaani uudempaan versioon joka löytyy sonyericsson.fi sivuilta mutta tämä ohjelma ei suostu lähtemään päälle koska minulla ei mukamas ole uusinta Macromedia ohjelmaa (latasin uusimman version maanantaina ja boottasin koneen yms.) ja tulee error että lataa uusin macromedia ja kokeile uudelleen sitten. Kapulan kautta päivittäminen ei vielä onnistu koska SIM korttini ei ole käytössä uuden liittymän takia joten jos joku tietää ratkaisun tähän ongelmaan nii kiitän.

2. juhoaj

Tykkäykset:
    0
    tuttua,

minulla oli sama ongelma (googlettamalla löytyi ratkaisu). muistaakseni meni suurinpiirtein näin: poista vanha flash (myös kaikki viittaukset rekisteristä) ja asenna uudestaan flash explorerin kautta. jotta tuo päivityssofta toimii kunnolla kannattaa pitää exploreria taustalla auki (exploreria ei saa myöskään pistää muurissa incommunicado).

3. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE p1i, x1i, HTC Desire Z, Elisa
  4. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Update Servicen toimiminen edellyttää, että Internet Explorer on asetettu oletusselaimeksi, ja siihen täytyy tietysti olla asennettu uusimmat playerit Adoben sivuilta.

5. elez

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vaan pitääkin kokeilla noita :)

haa nyt toimi pitkien sähellyksien jälkeen, flash player pitikin asentaa explorerin kautta kiitos teille :)

6. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Tuota en ihan purematta niele, itselläni ei ainakaan ole IE oletusselaimena vaan Firefox. Hienosti on päivitykset tippuneet, kunhan vain nuo playerit on asennettu koneeseen, että koko ohjelma on suostunut ensin edes käynnistymään. En ole myöskään asentanut playereitä IE:n kautta, vaan Firefoxilla. Olen jotekin kuvitellut, että tuosta oletusselainongelmasta olisi päästy jo eroon??

7. elez

Tykkäykset:
    0
    joo kyllä IE piti ainakin minulla olla oletusselaimena että en tiiä sit mite oot saanu firefoxil toimii kun ei minulla toiminut :D

8. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Voi hyvinkin olla. Itse olen käyttänyt Update Serviceä viimeksi kuukausia sitten, ja silloin ainoa temppu, joka auttoi, oli tuo oletusselaimen vaihtaminen. Normaalisti käytän Firefoxia ja siihen on playerit asennettu, mutta SEUS ei vaan tahtonut toimia.

Ei kai sillä niin väliä, miten se homma hoituu. Jos ei muu auta niin ainakin kannattaa kokeilla tuota oletusselaimen vaihtamista päivittämisen ajaksi. Kukaanhan ei pakota käyttämään IExplorea mihinkään muuhun.

9. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Totta tuo, itseltäni vain unohtui tuo vinkki, kun en kerran joutunut vaihtamaan oletusselainta? Mielenkiintoista. Mutta tärkeintä on tietysti, että päivitykset saadaan puhelimeen asti..:) Onneksi olkoon!

Jaa tämä viestiketju