1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

UMTS verkon "pakottaminen" päälle.

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Maukka, 22/2/12.

1. Maukka

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 mini , N82
    Tervehdys

Muutamia puhelimia olen katsellut ja minulle yksi kriteeri on, että puhelimen verkko-asetuksista saa määrittää ( pakottaa ) puhelimen käyttämään 3G-verkkoa. Seuraavia puhelimia olen liikkeissä hypistellyt ja kysellyt mutta mitään tietoa ei saa. Koska puhelimissa ei ole sim-korttia joten verkonvalintaa ei voi testata. Ja myyjät " no sillä ole väliä mitä verkkoa käyttää..... "
    Minulle sillä on ja toisaalta akun kestolla ei ole merkitystä minulle.

Näitä puhelimia olen mulkoillut: Nokia 700, Nokia 701, Samsung Gio, Samsung Galaxy S Plus, Samsung Galaxy Ace,...

Ainakaan perus Samsungin luureissa ei ole tuota "pakottamista". Ja jos jollakin on tietoa miten herkkiä ovat hyppäämään 3G-verkosta tavan GSM-verkkoon?

2. Maukka

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 mini , N82
    Netistä olen yrittänyt selata puhelinten käyttöoppaita ja kaikki, jotka on kohdalle osuneet ovat olleet tyyliin " voit asettaa puhelimen käyttämään vain GSM-verkkoa.... " Ja se ei minua lämmitä.
    Puhelimen hintahaarukka 100€ - 250€ siihen väliin pitäisi löytyä puhelin missä saa valita mitä verkkoa käyttää.

Jaa tämä viestiketju