1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ulkomaisen HTC:n ohjelmiston päivitys suomalaiseksi

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Quicky, 17/5/11.

1. Quicky

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire S
    Yritin kahlata keskustelualuetta läpi, mutta en ainakaan itse huomannu ko. aihetta jo pureskeltuna. Uskoisin, että aihe kuitenkin on useallekin nettiostajalle varsin ajankohtainen.

Eli. Ostin itse oman Desire S:ni Kiinasta. Puhelimeen olen enemmän kuin tyytyväinen, mutta pieni kaipuu olisi saada suomenkielinen ohjelmisto puhelimeeni.

Kysynkin, onko ylipäätään mahdollista saada ulkomaalaista HTC:tä suomenkieliseksi? Jos on, niin miten? Tarvitaanko siihen roottaus ja jokin manuaalipäivitys, vai pystytäänkö se suorittamaan jotenkin muuten? Ja eivätkö päivitykse ole varsin tiukasti puhelinkohtaisia?

2. tapio525

tapio525

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G4
    kokeileppa ensimmäisenä marketista "more locale" ohjelmaa

3. NeoAdec Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Puhelinmalli:
    LG G3 / LG G2
    Päivitä laite Desire S RUU WWE image niin suomi löytyy.
    jos laite ei ole lukittu. imuroit puhelin kohtaisen imagen, laitat sd-kortille, käynnistät bootloader tilaan ja päivität puhelimen. kannattaa tehdä backup sitä ennen koska tiedot häviää kun päivitys ajetaan. Imagen linkin luultavasti voi löytää XDA foorumilta. kannattaa lukea ohjeistuksia ennen kun tekee mitään. Mahdollisesti joutuu tekemään goldcard.

4. Quicky

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire S
    Tattista! Morelocale2 koneeseen ja se oli siinä. Olipa kivuton toimenpide.

Jaa tämä viestiketju