Ulkomailla

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Oliko se niin että jos on kääntänyt matkapuhelimen puhelut vastaajaan niin jos puhelin on auki ulkomaanmatkalla niin vastaajaan menevä puhelu kiertää ulkomaan kautta ja minä maksan laskut? Jos puhelin ei ole päällä niin ne menevät kotimaan kautta ja siirto ei maksa? Kauanko puhelin pitää olla päällä ulkomailla että tekstiviestikeskus lähettää tulleet SMS:t?

Testailija

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
75
Puhelinmalli
OnePlus 6
Oliko se niin että jos on kääntänyt matkapuhelimen puhelut vastaajaan niin jos puhelin on auki ulkomaanmatkalla niin vastaajaan menevä puhelu kiertää ulkomaan kautta ja minä maksan laskut?

Et sä sen soittajan laskua maksa missään tilanteessa. Hän maksaa itse laskunsa niiltä osin mihin soittaa. Eli jos soittaja soittaa sinun suomalaiseen numeroon, niin sen osuuden hän myös maksaa, kuten aina muutenkin.

Siirrä kaikki puhelusi hetisiirrolla vastaajaan, niin voit pitää luurisi koko ajan auki, eikä sinulle kerry mitään lisälaskua.

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
Oliko se niin että jos on kääntänyt matkapuhelimen puhelut vastaajaan
Riippuu mahdollisti siirrosta ja mahdollisesti ilmeisesti operaattorista .
Testailija tarkensikin
Siirrä kaikki puhelusi hetisiirrolla vastaajaan, niin voit pitää luurisi koko ajan auki, eikä sinulle kerry mitään lisälaskua.

Hetisiirrolla ei pitäisi ainakaan tulla ulkomaanmaksuja (jos siis kotimaiseen vastaajaan siirto)

Muilla siirroilla on olemassa riski että syntyy kustannuksia (ei vastaa, koputus/varattu jne), en varma mikä on tilanne tällähetkellä ja onko kuinka eroja SIM ja vierailua verkko operaattori yhdistelmillä.

Edelleensiirto (yhdistäminen tjs), jos toimii, on sitten vastaanotto ja soitto maksut.

Top Bottom