1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tyylikkäimmät teemat s60 v3:lle...sisältää kuvia.

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja moneymaker, 23/1/07.

1. moneymaker

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin että monella olisi hyötyä tällaisesta listasta jossa olisi linkit suoraan teemoihin...

Ja siis tyylikkäitä ja selviä, ei niitä pamela anderson on beach ;)

Esim. Turqoise jne.

2. ZafaV

ZafaV

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS
  3. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Mitenkä noita teemoja saa ladattua tuolta 4urmobilephone:n sivuilta?
    Ei tuota download nappia voi painaa. Selaimessakaan ei pitäisi olla vikaa kun ei toimi Firefoxilla eikä IE:llä.
    Vai tarviiko tuonne tosiaan rekisteröityä, luulin että tuo koskee vain foorumia?

4. Kirffes

Kirffes

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Huawei Nexus 6P
    Olen itse koettanut tuloksetta etsiä N73 Music Editionin mustapunaista waveform-teemaa. Olisiko kenelläkään tästä tietoa?

Ja toisekseen onko kukaan löytänyt koskaan mistään yksityisen ihmisen tekemää tyylikästä teemaa, joka olisi täysin toimiva? Olen testannut kymmeniä tyylikkäitäkin teemoja ja pian pettymyksekseni joutunut palaamaan nokian alkuperäiseen. Aina jostakin falskaa... Yleensä ongelmana on tekstin ja tekstipohjan väri selaimessa tai sitten yhteensopimattomuus värillisesti kolmannen osapuolen softassa.

Olisin yleensäkin kiinnostunut mustasta teemasta, mutta tämä tuntuisi olevan hankalin väri (kuten kaikki muutkin tummat värit). Tyylikkäin kokeilemani on mielestäni ollut Pearl Black, mutta rupesi kiristämään ohimoa ne pienet bugit.

5. Kirffes

Kirffes

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Huawei Nexus 6P
  6. Simpp4

Simpp4 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone 5
    Toimiikohan esim. E61:n teemat myös E50:ssä?
    Ovathan ne kummatkin s60 v3 ja tiedostot .sis...

//SW

7. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    tuolla http://www.series60v3.com/index.php?categoryid=8&p13_sectionid=4
    on hienoja teemoja, ainakin tuo babi on vääntänyt pari nättiä :)

ite käytän semmosta tuliteemaa (en nyt muista mistä saitilta se on imastu :/ ) mustan 6290 kanssa, sopii aika coolisti :p (pari bugia siinä on, esim joissain valikoissa on teksti ja tausta valkoisella, mutta eipä haittaa=)

tuolta löytyy ihan kokomusta, toimiva teemakin ;)

edit Simpp4, pitäis toimia. (voi olla pikemminkin että e61ssa (eri reso ja orientaatio) ei joku 3rd teema toimis)

8. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Lämpimät / värikkäät teemat / valkoinen teema

Tällähetkellä käytän itse Theme DIY - teemaeditoria ja sillä itse tekemiäni teemoja mutta tässä joitakin omia suosikkiteemojani:

Hot Sun: selkeä lämminvärinen teema:
    http://www.e-series.org/archives/170

Babin teemoista:
    -Feeling Colorful, hieman sekavan paljon väriä mutta mun mielestä virkistävä ja vakioikoneilla tarpeeksi selkeä

Piirretyistä / videopeleistä tehtyjä selkeitä teemoja:
    -Super Mario ja Karvinen (http://www.babinokia.com/?page_id=2)
    -Simpsons (oliskohan ollut http://www.mobile9.com/ ei ainakaan Babin)

Vain valkoinen ja varmasti kaikista selkein on esim. http://www.d2k.hu/ig/S60v3/ teema igBase 02

On mulla paljon muitakin teemoja itselläni käytössä mutta en muista mistä ne ovat peräisin tai sitten niissä on pientä vikaa, noh esim. yksi lohikäärmeteema (dragongr_b6kTnxoH) on mainitsemisen arvoinen

Edit:löytyi/muistui muutama linki

9. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on vielä haku päällä teemoista joissa olisi mahdollisimman selkeä akun varauksen ilmaisin. Joitakin lähes hyviä teemoja on mutta ei vielä tähän seikkaan ole kukaan näköjään vielä erityisesti panostanut!

Olisko jollakin linkkejä teemoihin missä olisi mahdollisimman selkeä akun varauksen ilmaisin??

10. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    jaa kuten esim tässä
    http://www.series60v3.com/index.php?categoryid=8&p13_sectionid=5&p13_fileid=627
    punaisella taustalla isot palkit valkoisella

onhan noita

11. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Ei ole selkeät ne akun varauksen ilmaisimet, ainakaan E61:ssä!

Eli muotoillaan kymysys uudestaan: Onko linkkejä E61:llä selkeisiin akun varauksen ilmaisimin varustettuihin teemoihin?

Ps. toi punainen Porsce-teema on muuten aika makee :)

12. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    BlueSky nimistä teemaa Mobile9-sivustolta käytän itse. On mielestäni tyylikkäin mitä on tähän mennessä löytänyt.

13. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    siis mitä. miten ne nyt enää selkeämmiksi saa kuin että noin että palkit ovat leveitä ja että tausta ja palkit ovat "vastaväriset"? :S

noo jos joku osaa (tai keksii siis) tehdä paremmat teemaan niin ohjeita, täytyy joskus itekin opetella tekeen noita omia teemoja :)

14. Balrog

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung S+
    Itse pidän erityisesti tästä PUMA merkin teemasta Täältä =)

Selkeä valkoinen ja ihan asialliset valikonkuvakkeet, mutta kamerassa ja galleriassa hieman epäselvyyttä kun musta logo on taustalla "edessä"

15. tsbmw

Tykkäykset:
    1
    Olen eri mieltä, suurin kontrasti on kelta/musta, valkoinen tuntuu hyvältä vain alitajuisen Funktionaalisen taideväkivallan takia - on niitä muitakin "variksia" kuin mustia.
    New_Glamur Keltainen on lämpimämpi kuin tuo mallikuva. Kuka tämä Babi on - hyvä teemoja enemmänkin.

Teeman ongelmana on selkeys kakkosvalikossa ja hyvä kontrasti, löytyykö samanaikaista lämmintä keltaista, 3D, kaarevia pintoja, metallikiiltoa ja liikettä sisältävää?

16. Markkanen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 6 Plus

Mistäs sen pamela anderson rannal saa? :D

17. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Joo taidat olet oikeassa tsbmw sen kontrastin kanssa, tarkoitin vain niinkuin selkeyttä. Olen melko samaa mieltä New_Glamur teemasta myös, mullakin ollut se käytössä.

Pärälle -Porsche teema näyttää siis erilaiselta E61:n näytöltä (verrattuna Porsche teeman kuvan valkoisiin selviin viivoihin), siis juuri ne valkoiset viivat muuttuu sellaisiksi epäselviksi monivärisiksi liian ohuiksi, osittain kiinni toisiinsa oleviin viivoihin. Joo kyllähän itsekin välillä käytän ties miten (eri ominaisuuksiltaan) epäselviä teemoja mutta kun juuri niitä E61:n indikaattoreita tarpeeksi tihrustelee voisi jopa kuvitella että joillekin voi tulla päänsärkyä (itsellä ei onneksi taipumusta). Mutta oliskohan tuossa E61:ssä vain pienempi se indikaattori kun näyttö on vaakasuunnassa ja täten ne indikaattoritkin olisi hivenen erikokoa kuin nyt esim. N73:ssa?

18. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    kyllä juu, tsekkasin...tuossa e61 vaakanäytössä (käytännössä vastaava layout kuin esim e70 näppis auki landscapessa) (vaikka reso sama kuin n73) pystysuunnassa tuo indikaattoripane on paljon pienempi, sen takia näyttää erilaiselta :/

pitääkin opetella käyttään noita theme editoreita ja kokeilla jotain :)

19. Nuvola

Tykkäykset:
    0
  20. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    ZafaV mainitsikin Pearl Blackin, siitä on myös olemassa Fire Edition!

Suora linkki lataukseen:
    http://www.box.net/index.php?rm=box_v2_download_shared_file&file_id=f_23219509

Huom, Pearl Black Fire Editionissa on vaikea lukea fonttia Java-ohjelmilla..muuta varsinaista vikaa en lyhyen testauksen jälkeen itse havainnut. Lisää Pearl Black teemoista: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=28138&postdays=0&postorder=asc&start=0.

E61:lläkin on Fire Editionilla melkoisen selkeät akun varauksen ilmaisimet, valintanäppäimien tekstit tosin näkyy vähän heikosti, mutta itse en tätä pidä ongelmana.

Jaa tämä viestiketju