1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TytnII tuhoaa emailit serveriltä?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja johniemi, 15/1/08.

1. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Elikkä, vaihdoin vanhan HTC Wizardin HTC Kaiseriin ja en löydä Kaiserin IMAP-valikoista mistään vaihtoehtoa jolla viestit jätettäisiin serverille. Wizardini toimi siten että hain sillä päivän mailit, luin ja poistin ne, mutta kun menin myöhemmin pöytäkoneelleni lukemaan samoja maileja, ne edelleen löytyivät sieltä.

Nyt siis pitäisi Kaiser saada toimimaan samalla tavalla, eli että sitä käytettäisiin vain mailien lukemiseen ja mailin deletoiminen Kaiserista ei vaikuttaisi mailin olemassaoloon postipalvelimellani, eli suomeksi sanoen, mailit EIVÄT IKINÄ POISTUISI serveriltä Kaiserin toimesta vaan minun pitäisi POISTAA NE PÖYTÄKONEEN kautta.

Selasin Wizardin mailivalikot läpi ja olevinaan ne on samanlaiset kuin Kaiserissa mutta ei vaan toimi samalla tavalla nyt tämä uusi ihmelaite :)

2. R-Pelle

Tykkäykset:
    0
    IMAPissa ei ole vaihtoehtoa että meilit jätettäisiin serverille koska IMAPissa ne ovat koko ajan serverillä. Etkö voi vain olla poistamatta niitä puhelimesta? Puhelin osaa näyttää vain tuoreet meilit. Tai siis, itse käytän Gmailia IMAPpina Wizardissa enkä ole ikinä mitään meilejä poistanut.

Oletko varma ettet käyttänyt POPpia Wizardissasi? Silloin tuo toimisi noin että puhelin hakee viestit erikseen ja jättää ne palvelimelle.

3. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    IMAP on vähänkuin käyttöliittymä webmailiin. Jos luet viestin puhelimessa, ja teet sille siellä mitä tahansa, sama tapahtuu sille palvelimella. Älä siis poista viestejä puhelimesta, sillä ne poistuvat samalla palvelimelta väkisinkin.

4. jemaliahz

Tykkäykset:
    0
    Eipäs mutuilla vaan tutkitaan asiaa:

Mene sinne sähköpostitilisi asetuksiin ja siinä ikkunassa missä on Automatic Send/recieve ikkuna valitse advanced settings.

Sieltä löytyy "When deleting messages: ja sieltä voi valita "Keep them on the server"

Toimii hienosti ainakin mulla.

-J-

5. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Näin löytyykin (puusilmä kun olen) ja tuo valinta toimi Wizardissa mutta kas kummaa tässä Kaiserissa ei toimi. Eli nyt on joku bugi mulla tuossa luurissa. Resetti ei auta eikä sähköpostitilin uudelleen luominen. Loin tilin uudestaan täysin Wizardin mukaan eli kopioin kaikki arvot ja asetukset puhelimesta toiseen luntaten.

Eli: ei toimi. Tuhoaa mailit vaikka on IMAP ja tuo "keep them on server" valittuna!

Jaa tämä viestiketju