1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tytn synkronointi?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Tenho2, 8/10/09.

1. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    Eli ongelmana on että en keksi miten synkkaisin titaanista yhteystiedot uuteen luuriin(Hero). Active sync ei ole vaihtoehtojen listalla koska ei toimi. Olen asentanut sen uudelleen useasti mutta ei saa yhteyttä puhelimeen.

2. InsOmnia Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Microsoftin MyPhone ja sillä synckaat ensin haluamasi tiedot Microsoftin serverille, lisäät tilillesi sen uuden luurin, ja synckaat tiedostot takaisin.
    MyPhone on ilmainen ja sisältää 200mt talennustilaa, eli varmaan yhteystiedot mahtuu tuonne.

3. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    Muuten toimiva ratkaisu mutta ei onnistu android luuriin synkkaamaan noita titoja(Hero). Olen käyttänyt tuota MyPhonea kyllä siitä asti kun se on ollut tarjolla.

4. InsOmnia Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Mun moka, oletin tietysti että oli WinMo luuri vastaanottajana, ja ei tullut mieleenkään että tuo "Sankari" onkin druidiluuri.:)

5. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    Jep. Eipä mitään. :)
    Googlen yhteystiedot/ sinne synkkaaminen ei onnistu koska haluaa käyttää ActiveSync ohjelmaa. SaunaSync systeemiä voisi kokeilla.
    Posted via Mobile Device

Jaa tämä viestiketju