1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TYTN ei mene päälle!?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Tenho2, 23/7/08.

1. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs, ongelma on sellainen että kun yritän käynnistää puhelimen niin se antaa laittaa puhelinmen suojakoodin jonka jälkeen kysyy PIN-koodia jonka saa laitettua aina sillointällöin(2/10 krt.). Tämän jälkeen puhelin ei tee enää mitään, sanoo vain että waiting... Olis kiva viedä puhelin huoltoon mutta en saa synkattua tekstiviestejä, kalenteri merkintöjä yms. koneelle... Onko kenelläkään muulla ollut samantapaisia ongelmia Tytinän kanssa? :/

Käyttis: WM5
    Muuta softaa olen asennellut paljonkin ja poistellut mutta ei ole oireillut niiden takia aikaisemmin. Paitsi että jostain syystä luuri ei suostunut avaamaan tekstiviesti ominaisuutta pariin viikkoon, mutta tämä ominaisuus poistui ihan samalla tavalla kuin tulikin eli itsestään.

Kiitoksia kaikista vähänkään toimivista ja vähemmän toimivista vinkeistä! :)

2. Peppokani Vieras

Soft reset ja hard reset vissiin on jo suoritettu?

3. hukassa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus5, Galaxy tab 2 7.0 3G
    Suosittelen lämpimästi että päivität sen luuris WM6. Mulla hävis kaikki ongelmat siihen.

4. Peppokani Vieras

Onnistuukos päivitys, jos puhelin ei lähde lainkaan päälle?

5. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    Soft resettiä olen kokeillut useamman kerran. Sekin muuten on ainakin aikaisemmin poistanut joitakin parin päivän sisällä tulleita viestejä.
    Eikös Hard reset poista esim. noita txt,kalenteri merkintöjä? :eek:

WM6 on jo koneella ja oli tarkoitus heittää se puhelimeen seuraavana päivänä kun tämä ominaisduus ilmeni.
    Päivityksen onnistumisesta, kun puhelinta ei saa päälle en osaa sanoa. Epäilen että ei onnistu. Mutta siinnä tapauksessa se ainakin tuhoaa viestit yms. datan luurista?

6. Peppokani Vieras

Taitaapi poistaa

'
    Muistaakseni poisti.

Sinulla taitaa olla nyt seuraavat vaihtoehdot:
    A) Odottelet ja toivot, että luuri alkaa toimimaan =Tiedot säästyvät
    B) Hard reset =Tiedot menevät, mutta luuri alkaa pelittämään (ehkä)
    C) Huoltoon lähetys =Tiedot menevät ja huoltokeikka saattaa venyä useamman kuukauden mittaiseksi.

7. Tenho2

Tykkäykset:
    0
    Niin mä olen vähän pelännytkin. eli oikeastaan tekstiviestit ja muut on oikeastaan jo menetetty...

Jaa tämä viestiketju