Tyhmiä tai lyhyitä kysymyksiä operaattoreista

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
5492
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Multisim e-simminä olisi tietysti ihan ideaali mutta vähän epäilen, etten elisan duuniliittymään saa multisimmiä omaan piikkiin. Mutta kysymällähän se selviää.
Miksi et laita multiasimmiä virman piikkiin? Oletko muuten vielä etäällä töistä?

andy

Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
11168
Puhelinmalli
S20
Miksi et laita multiasimmiä virman piikkiin? Oletko muuten vielä etäällä töistä?
Ei taida onnistua. On meidän matkapuhelin politiikka aika jäykkä. "Lomallahan" minä olen ollut jo pari kuukautta ja vielä kesäkuu jäljellä. Sitten 3 viikkoa duunia ja palkalliselle lomalle .

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
5492
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Ei taida onnistua. On meidän matkapuhelin politiikka aika jäykkä. "Lomallahan" minä olen ollut jo pari kuukautta ja vielä kesäkuu jäljellä. Sitten 3 viikkoa duunia ja palkalliselle lomalle .
Otat liittymän ylimääräisenä lomaltapaluurahana jos nyt yleensä viitsit palata töihin. Mites lomalla on kasetti kestänyt? Kerta viikossa tupakkatakki päällä lähikauppaan? Vihko auki!

andy

Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
11168
Puhelinmalli
S20
Otat liittymän ylimääräisenä lomaltapaluurahana jos nyt yleensä viitsit palata töihin. Mites lomalla on kasetti kestänyt? Kerta viikossa tupakkatakki päällä lähikauppaan? Vihko auki!
Kyllä minä ihan oman liittymän otan, jos nyt edes otan. Lähinnä olisi vaan mukava testailla miten tuo kello puhelimen virkaa toimittaisi silloin luuri ei ole mukana (esim. juostessa, pyöräillessä).
Kiitos kysymästä, kasettihan kestää oikein hyvin kun tekemistäkin riittää. Varmaan pahemmin olisi ottanut päähän tehdä kuukausitolkulla etätöitä, eli tuli tämä paussi oikeastaan juuri oikeaan aikaan. Tosin samalla on yt:t menossa, joten jää nähtäväksi tarvitseeko enää takaisin mennä. Eikä ole tarvinnut luottovihkoakaan aukaista. Mutta jos mun duuniasiat vielä enemmän kiinnostaa, niin jatkot ehkä oikeassa ketjussa.

Elmu01

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
137
Puhelinmalli
OnePlus 6
Liittymä vaihtuu 2.7 telialta elisalle. Olen tuolloin reissussa joten saako siirron ongelmitta läpi sillä, että lyö molemmat simmit puhelimeen ja sitten käyn aktivoimassa elisan, kun avautuu. Elisa on sim kortti telakan 2. paikalla, telia 1. paikalla.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5601
Puhelinmalli
S10e
Liittymä vaihtuu 2.7 telialta elisalle. Olen tuolloin reissussa joten saako siirron ongelmitta läpi sillä, että lyö molemmat simmit puhelimeen ja sitten käyn aktivoimassa elisan, kun avautuu. Elisa on sim kortti telakan 2. paikalla, telia 1. paikalla.
En näkisi tuossa mitään ongelmaa. Tuskin sitä tarvitsee mitenkään erikseen aktivoida. Korkeintaan joutuu puhelimen käynnistämään uudestaan. Ellei sitten kyseessä ole tosiaan kortti joka täytyy akivoida käyttöön.

Elmu01

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
137
Puhelinmalli
OnePlus 6
En näkisi tuossa mitään ongelmaa. Tuskin sitä tarvitsee mitenkään erikseen aktivoida. Korkeintaan joutuu puhelimen käynnistämään uudestaan. Ellei sitten kyseessä ole tosiaan kortti joka täytyy akivoida käyttöön.
Asia selvä. Eli eiköhän tuo toimi.

Top Bottom