Tyhmiä kysymyksiä osa x+6

Tila
Ei auki vastauksille.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
9818
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Entäs sitten, jos laittaisin koiran nimeksi "mamu" tai "neekeri" tms...? Saanko sakkoja vai vankeutta?
Tulee tuosta mieleen se juttu, että mies oli käräjillä siksi kun oli kutsunut tuomaria siaksi. No, todettiin syylliseksi ja sakon sai. Kysyi sitten lopuksi, että saako sitten kutsua sikaa tuomariksi. Siihen tuomari totesi, että se kyllä käy. Mies sanoi: "No, kiitoksia nyt sitten, herra tuomari."

J.J-75

Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
230
Tulee tuosta mieleen se juttu, että mies oli käräjillä siksi kun oli kutsunut tuomaria siaksi. No, todettiin syylliseksi ja sakon sai. Kysyi sitten lopuksi, että saako sitten kutsua sikaa tuomariksi. Siihen tuomari totesi, että se kyllä käy. Mies sanoi: "No, kiitoksia nyt sitten, herra tuomari."
Jep jep... Sikalassakin omistaja on se, jolla lakki on päässä.

Kreivi S

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
61
Hauska juttu, mutta sakkonsa ansainnut.

kimmo

Punainen matto, kiitos.
Palaute - 100%
16   0   0
Reaktiopisteet
995
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Mä en ymmärrä miksei saa jutella maahanmuuttopolitiikasta ilman että joku kiljuu naama punaisena rasistiksi? Sitten en kanssa ymmärrä miksei tätä ketjua voisi lukottaa ja antaa JiiJiin avata uuden, kun sille on niin tärkeetä saada nimensä näkyville.

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
8841
Puhelinmalli
Apple iPhone 11 PRO
Eikö nollatoleranssi rasismissa tarkoittaisi sitä, että ihmiset ei saisi edes ajatella rasistisia asioista.. Ja sitä taasen ei mikään pelle Vanhanen päätä, mitä ihmiset ajattelee. Aina vouhkataan sitä, että Suomessa on kaikilla sananvapaus, niin miksei sitä oikeutta saa käyttää? Ja lisääntyvä rasismi on kylläkin hallituksen omaa syytä, ei tavan kansalaisten. Lopettaisivat hyysäämisen ja raja kiinni edes muutamaksi vuodeksi, olis hyvä alku sekin. Jos sieltä jonkun ladan kontissa joku mummu tahi kuka tahansa muu ulkomaalainen tänne änkeää, niin pikapalautuksena omaan maahansa, olkoot vaikka koko suku ennestään härmässä.
Sittenhän sovin erikoisen hyvin tänne hiekkalaatikolle.

Voisihan sitä aikuisten termejäkin käyttää mutta uskoisin että foorumin käyttäjät kuitenkin osaavat lukea rivienvälistä mitä haetaan mutta tässäkin olin taas väärässä.

Piru raamattua vai miten se nyt oli...

Edit: Taisi Vanhasen kannattajat tuoda itsensä esille. Pyydän suuresti anteeksi jos edustajaanne arvioin. Siihen minulla on kuitenkin oikeus.
Jaa, sinä tuon vai kirjoitit?
Kyse oli vain siitä että netti on täynnä herjaavia viestejä esim pääministeristä ja monien tuntema Seppo Lehto on noista jo pahnoilla.
Mun viesti oli vain se että että esim pääministerin pelleksi haukkuminen on jo tasolla "hiekkalaatikko ja neppiautot".
Ihmisten ja poliitikkojen tekemisiä saa vapaasti kritisoida, mutta pitää olla asiallinen linja.

J.J-75

Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
230
Mä en ymmärrä miksei saa jutella maahanmuuttopolitiikasta ilman että joku kiljuu naama punaisena rasistiksi? Sitten en kanssa ymmärrä miksei tätä ketjua voisi lukottaa ja antaa JiiJiin avata uuden, kun sille on niin tärkeetä saada nimensä näkyville.
Oot oikeassa paikassa, pääset kyselemään tyhmiä.

Tila
Ei auki vastauksille.
Top Bottom