Tyhmiä kysymyksiä osa 9

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
7240
Puhelinmalli
Nexus 6P
Miks kaikki herkät aiheet pistää mut nykyään vähän väliä kyynelehtimään. Just nytkin Yötä kuuntelen ja kyyneleet valuu. Viikonloppuna katsoin Tuhkimotarinoita ja Suomilovea niin pakkohan sitä on sitte vetistellä.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4172
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Miks kaikki herkät aiheet pistää mut nykyään vähän väliä kyynelehtimään. Just nytkin Yötä kuuntelen ja kyyneleet valuu. Viikonloppuna katsoin Tuhkimotarinoita ja Suomilovea niin pakkohan sitä on sitte vetistellä.
Tunteellisuus herännyt enemmän/paremmin tai jotain?

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4172
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Vai pitäisikö sanoa, että nykyään miehetkin saisi näyttää tunteensa. Myönnän että itse en pysty näyttämään kaikkia tunteitani.
Nykyään ja aiemminkin. Kai tuo jotenkin luonteestakin johtuu millainen se kenelläkin on. Jotkut on enemmän tunteellisia, jotkut vähemmän tai ei (lähes) ollenkaan.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7200
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Nykyään ja aiemminkin. Kai tuo jotenkin luonteestakin johtuu millainen se kenelläkin on. Jotkut on enemmän tunteellisia, jotkut vähemmän tai ei (lähes) ollenkaan.
Ja ikäkin vaikuttaa, mitä vanhemmaksi tulee sitä helpommaksi se tunteiden näyttäminen tulee, kun ei tarvitse enää esittää mitään.

peemvee

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
263
Puhelinmalli
Lumia 640DS, iPhone SE
Kun on tunteet, miksi niitä peitellä. Mä oon kans sellainen, joka vetistelee herkälle musiikille ja leffoille. En häpeä nykyään enää yhtään. Tietyt aiheet keskusteluissa saavat myös tunteelliseksi. Olen silti täysin faktapohjaisesti päätöksiä tekevä ihminen.

peemvee

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
263
Puhelinmalli
Lumia 640DS, iPhone SE
En saa psykopatiatestissä riittävästi pisteitä. Korjaan edellistä: Teen pääosin päätöksiä tutkitun tiedon valossa. Riippuu vähän tilanteesta ja asiasta, mitkä ovat vaikuttimia. Ihmissuhteissa pelkkiä faktoja ei voi täysin käyttää. ;)

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7094
Puhelinmalli
OnePlus 6
Mä nyt tiedä mihin tän kysymyksen laittaisi, mutta mun järkkäri ottaa videokuvaa jonka tallettaa muodossa .avchd tjsp. ja sen jos siirrän puhelimeen, niin se ei näy siellä. Tietokoneella pystyn sen suoraan katsomaan, mutta en missään muualla enkä tekemään sille mitään. Mitä sille pitäis tehdä, että mun puhelin ymmärtäisi sen, että sen voisi jonnekin jakaa?

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
63   0   0
Reaktiopisteet
12172
Puhelinmalli
Vaihtelee
Mä nyt tiedä mihin tän kysymyksen laittaisi, mutta mun järkkäri ottaa videokuvaa jonka tallettaa muodossa .avchd tjsp. ja sen jos siirrän puhelimeen, niin se ei näy siellä. Tietokoneella pystyn sen suoraan katsomaan, mutta en missään muualla enkä tekemään sille mitään. Mitä sille pitäis tehdä, että mun puhelin ymmärtäisi sen, että sen voisi jonnekin jakaa?
Tsekkaa kameran asetukset pystyykö sielät määrittämään missä muodossa se tallentaa tuon videon. Yleensä on vaihtoehtoina tuo avchd tai sitten mp4/mpeg

Reactions: MGM
Top Bottom