Työhuone, työpöytä, surffailutila, foorumin lukutila, oma huone

Stupidio

VIP as fck m8
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2184
Puhelinmalli
iPhone XS Max 256gt silver
Ihanan minimaalinen setuppi sulla! Tollaiseen itsekkin pyrin kunhan rupean tekemään itselleni paikkaa missä saa rauhassa selata mediat ja foorumit läpi.

hpguru

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
37
Puhelinmalli
Xiaomi Mi A1
Minulla ei ole enää varsinaista työpöytää, koska olen minimalisti ja huoneistoni on pieni, vain alle 40 neliömetriä. Käytän myös Chromebook-kannettavaa ja tykkään käytellä sitä sylissä niin että olen sohvalla ja jalat sohvapöydälle. Kaiuttimia ei ole, sillä kuuntelen langattomilla Sennheiserin Bluetooth-kuulokkeilla (paitsi jos akku on loppu ja kuulokkeet latauksessa). Silloin vaihdan nappikuulokkeisiin, jos en jaksa langattomien kuulokkeiden johtoa hakea. Moni on ihmetellyt valintaani, mutta jos kaipaan enemmän toimistotyöskentelyä, teen sitä ruokapöydällä. Joskus siirryn makuuhuoneeseen läppärin kanssa ja siellä olen toisella sohvalla. Tykkään liikkua kotona, siksi langalliset kuulokkeet tai paikallaan pysyvä pöytätietokone ei sovi minun käyttöön ollenkaan. Laitteetkin kaikki yhdistetty nettiin langattomasti.

Minulla ei ole televisiota myöskään eli on ainoastaan tämä Chromebook ja Android.

79292

79293

Kaapelimodeemi takana, ja kuuluu taloyhtiölaajakaistana vuokraan, perusnopeus riittää ja surffailu on mukavaa. Ainoa miinus on se, että saisi olla tietysti uudempi sohva, kuin tämä antiikkinen kappale. Mutta toisaalta, tälläkin datailee oikein mukavasti, ekä tarvitse uutta ostaa.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3051
Puhelinmalli
Nokia 8 Sirocco
Ainiin täällä oli tämmönenkin ketju. Laitoinkin jo omasta kokoonpanosta eilen kuvan toiseen ketjuun.

Asus VivoMini
Sony Bravia 65"
Samsung soundbar ja subi

Katseluetäisyys 2,5m-3,0m.
79294

Top Bottom