1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tussi pois kännystä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lilla myy, 22/12/07.

1. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Satuin olemaan sen verran tyhmä, että menin piirtämään kännyyni sellasella mustalla kirjotustussilla, eikä tunnu millään lähtevän pois. Mikä avuksi ?
    Ps. Malli on Nokia. ;D

2. JPW™ Vieras

Siinäpä kärsit t*****... No ei kai...Siis malli on mikä? Merkki on Nokia. Millaset kuoren pinnat?

3. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Nokia 6103 en osaa selittää sen pinnan laatua. "/

4. handshake

handshake

Tykkäykset:
    1
    Koittaisin ehkä kostuttaa mahd. vähän paperia viinaan (siis kirkkaaseen, kuten esim. vodkaan) ja varovasti koittaa sillä pyyhkiä.

5. JPW™ Vieras

Kyllähän sen pois saa... Saattaa kyllä kuorien pintakin kärsiä samalla. Itsellä on yksi "konsti" kyllä, mutta jos pinta on vähänkin kiiltävä tai kimalteleva...se tulee tekemään pinnan mataksi, jopa "naarmuttaa" ehkä vähän...Katsotaan, jos joku muu keksii vahingoittamatta pintaa.

6. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Mulle sillä ei periaattees enää ole väliä naarmuuntuuko pinta vai ei kunhan sen saa poies. :D Mutta kiitti sun vinkist. Mä kokeilen. Mikäli mistään kaapista löytyy kyseisiä aineita.

7. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Juha, mikäs se sun konsti olis? :eek:

8. JPW™ Vieras

Jos satut kaupasta löytämään Vileda Miraclean tahranpoistajan (sellaisia valkoisia vaahtomateriaalista tehtyjä "liinoja") Poistaa lähes kaiken mahdollisen mm.kengänjäljet, väriliitu- tai mustekynätahrat. Mutta ei suositella kiiltäville, kiillotetuille tai herkille pinnoille, jotka saattavat naarmuuntua tai vaurioitua.

9. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Ookoo.. Satutkos tietämään saako tällästä ainetta lähikaupasta ? Ja hinta.. ? :'D

10. JPW™ Vieras

Ei vissiin ihan kaikkein pienemmissä kaupoissa, riippuu vähän.. Ja hintaa en kyllä nyt muista..siinä 5-10€välissä.

11. FO110K

Tykkäykset:
    4
    itse kokeilisin kostuttaa esim pirtua tai jotain muuta mahd. kovalla prosentilla olevaa kirkasta alkoholia topzi puikkoon ja sillä varovasti sitten hingata ne pois...
    mutta pakko kysyä, miksi ihmeessä pitää sitä tussia puhelimeen käyttää? :/

12. jarihfi

Tykkäykset:
    0
    Pitäisi lähteä esim. laimentamattomalla tuulilasinpesunesteellä (=isopropanolia)

13. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Noo se on pitkä juttu se kun piirsin siihen kännyyn... 8')

Mutta tuota... Mä nyt kokeilen näitä konsteja mitä tääl on annettu.. Kiitos teille kun viittitte vaivautuu auttaa ;)

14. Vekki

Tykkäykset:
    0
    Sinoli on tohon vanha hyvä konsti. Saa kaikilta huoltoasemilta.

15. repe45

Tykkäykset:
    1
    Ja ellei Sinol tepsi (on tapahtunut niinkin), niin asetoni tepsii, löytyy jokatytön meikkilaukusta, se kynsilakanpoistoaine, joka haisee sikapahalle. Topsy-puikoilla varoen... Ottaa pois myös lakat ja maalit, sekä mattaannuttaa kiiltävät muovipinnat... mutta varoen... Aloita Sinolilla ja isopropanolilla (lue tuulilasinpesunesteen tuoteseloste...)

16. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikä kannata sitä Sinolia hörpätä vaikka jouluaika onkin :)

17. Pate

Pate Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    46
    Puhelinmalli:
    Xperia m5
  18. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Mä olen kokeillut sitä kynsilakan poistoainetta mutta ei lähde.. Btw, puhelimen malli on nokia 6103 ja stabilo tussilla piirsin punaiseen pintaan. ;) nii joo ja se tussin väri on musta. Vois vähän helpottaa teidänki neuvonantoja.. :D

19. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    ehkä on helpompi ostaa uudet kuoret :) saat ainaki sit semmoset kun haluat eikä tarvi ite alkaa uudestaan tussilla koristeleen :p

20. Lilla myy

Tykkäykset:
    0
    Sellanen jutsku että isällä ei varmaan ole halua ostaa uusia kuoria ja itellä vajaat 20 euroa käteistä et mistä sais ne halvimmat..?

Vajaa kun olen.. mutta ihminen silti.

Jaa tämä viestiketju