1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Turussa Nokia puhelimen huolto ja korjaus?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja lemonjuice, 20/7/08.

1. lemonjuice

Tykkäykset:
    0
    Hei!
    Minulla on Nokia 5300 XpressMusic. Olen hankkinut verkkokaupan (Fonepoint) kautta tämän puhelimen 4/2008. Puhelin tarvitsee nyt jonkinlaista korjausta, koska viestejä kirjoittaessani näytön valo menee pois ja välillä vilkkuu. Toinen vika ja suurin on se, etten kuule henkilön ääntä joka puhuu kanssani. Eli puhelinkeskustelu on yksipuolista, vastaanottaja kuulee minua, mutta minä en kuule hänen ääntään. Minulla on dna-liittymä, ja puhelut katkeavat koko ajan kesken puhelun kun käytän puhelintani kotona.
    KYSYMYS;1. Mihin liikkeeseen voin viedä nykyisen Nokia 5300 puhelimeni?
    2. Kannattaisiko se vaihtaa toiseen puhelinmalliin kokonaan? Olen pitänyt todella tästä mallista sen helppokäyttöisyyden vuoksi, mutta tämä on jo toinen samanlainen puhelin. Ensimmäinen kesti n. 10 kuukautta, putosi maahan ja näyttö meni rikki. Tarvitsen puhelimeeni hyvän kalenterin ja kameran. Lisäksi tekstaan n. 100 viestiä/kk. Soitin ei ole niin tarpeen.
    3.Minulla on kaksi dna-liittymää, ne ovat edullisia, jos nyt edullista on se etten voi kotonani keskustella yhtään ainoaa puhelua ilman katkoa.
    Kiitos etukäteen. Toivon todella että voit auttaa minua ongelmassani.

2. Skopa Vieras

c

1. vastaus

1

Dynatron Oy
    Satakunnantie 177
    20320, TURKU
    Puh.nro: 02-240 1611
    Faksi: 02-240 1612
    Näytä tulostettava sivu
    2

Halofax Oy
    Linnankatu 21
    20100, TURKU
    Puh.nro: 02-233 0808
    Faksi: 02-233 0809
    Näytä tulostettava sivu
    3

Radio-Trimmeri Oy
    Vähäheikkiläntie 56
    20810, TURKU
    Puh.nro: 02-2351 200
    Faksi: 02-2351 794
    Näytä tulostettava sivu
    4

SCF Huolto Oy
    Kalustekatu 2 (Raisio)
    20320, TURKU
    Puh.nro: 040 8421846
    Näytä tulostettava sivu
    5

Tele-S
    Jännekatu 2
    20760, PIISPANRISTI
    Puh.nro: 02-468 111
    Faksi: 02-468 1199
    Näytä tulostettava sivu

3. JPW™ Vieras

Itse olen käyttänyt Radio Trimmeriä ja hyvät kokemukset. Tosin silloin oli vikana kuuloke/kaiuttimet, jotka vaihdettiin samana päivänä.

4. lemonjuice

Tykkäykset:
    0
    Kiitos Juha W.

Kiitos sinulle nopeasta vastauksestasi. Huomenna maanantaina otan yhteyttä johonkin antamistasi Huolto-liikkeistä.
    terveisin " Lemonjuice "

5. lemonjuice

Tykkäykset:
    0
    Kiitos Skopa myös sinulle. Vastauksesi oli nopeampi ja sinulta sain useita huoltoliikkeitä johon voin ottaa yhteyttä.
    Kerron palautteen kun saan puhelimeni korjattua.
    terv. " Lemonjuice "

6. mabo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E51 / Elisa
    Trimmeri on ehdoon ykkönen Turun alueella! Monesti sitä käyttäneenä voin suositella. Erittäin nopeaa palvelua.

7. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Noiden vikojen perusteella hyvin mahdollisesti puhelimesi lähtee johonkin isompaan huoltoon noista pienistä. Noilla, kun ei ole oikeuksia kaikkiin huoltotoimenpiteisiin ja vikasi todennäköisesti niitä vaativat.

Ja tuota scf ei turussa enään ole.

8. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    OT: helmikuussa olisin tarvinnut E51:n uuden b-kuoren, heillä ei ollut hyllyssä ja luvattiin soittaa kun osa on saapunut. Ei ole puhelua tähän päivään mennessä tullut.

9. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Onko kokemuksia mitä Dynatronilla maksaa korjauksen kustannusarvio mikäli ei takuun alainen vika? Kyseessä on kaverin N95 josta näyttö meni rikki. Näyttö vaihdettu muttei valot syty näyttöön eikä navigointi-näppäimiin. Voisi koittaa meneekö takuuna, mutta jos tuomio on kielteinen niin kiinnostaisi paljonko arvio maksaa.

10. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Mahdollisesti voi olla yksi tietty kela piirikortilla rikki mikä aiheuttaa ainakin sen ettei näytölle tule valoja. Kuva kuitenkin tulee itse näytölle, mutta ilman valoja?

Toki se itse slidekin voi olla rikki. Eihän laite ole kastunut?

11. Qwertyi

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Vika on paikannettu sliden toimintaan mutta kysymys kuuluikin että paljonko maksaa pelkkä kustannusarvio.

12. Qwertyi

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Johan pompsahti. Soittelin päivän mittaan Dynatronille ja neljän jälkeen vastasivat. Kaveri kyllä vastasi siihen luuriin semmosella mutinalla et luulin jo soittaneeni jonnekkin somaliaan. No kustannusarvion teettäminen lafkassa maksaa 40 €. Suolanen on hinta.

13. Korppi11

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia
    Halofax Oy sonera care linnankadulla

Vierailin yllämainitussa liikkeessä pari kertaa ja täytyy kyllä sanoa että ehdottomasti huonointa palvelua mitä olen ikinä osakseni saanut. En ole koskaan julkisesti antanut palautetta joten tämä kyllä totisesti ylitti uutiskynnyksen.

- myyjillä ei ole todellista ammattitaitoa laajakaistan / tarvikkeiden myyntiin.
    - minulle myytiin ns. väkisin 2 vuoden määräaikainen nettitikku ipadiin kun elisa-liikkeestä sanottiin että eihän tuohon mitään tikkua kannata ottaa. Tämä tikku on sitäpaitsi suoltanut todella alhaisia lukemia eli ipadia ei pysty käyttämään vaikka ihan Turun keskustassa asun
    - Nokia-puhelimen huollon tämä liike mokasi aivan täysin, koko puhelimen sisältö vahingossa tyhjennettiin ja siitä vastaukseksi minuun luotiin ylimielisiä katseita eikä elettäkään anteeksipyynnön suhteen. Silloin kun puhelimen huoltoon jätin sanottiin että voidaan ottaa 30e maksua vastaan backup mutta kun puhelimen hain niin jostain syystä ei sitä voitukaan ottaa! Kyllä tästä olisi pitänyt mainita kun nimenomaan puhelinta jättäessäni kysyin että häviääkö tiedot vai ei huollon aikana.

Jos tulee huollon tarve tulee niin suosittelen radiotrimmeriä vähäheikkilässä, paljon asiantuntevampi palvelu. Halofax boikottiin!

14. Jozer

Tykkäykset:
    1
    Täältä kans ääni Radio Trimmerille. Nopea ja hyvä palvelu. Tosin joskus ovat vähän harvasanaisia, kun koittaa jotain kysellä... mutta hommat tulee nopeasti hoidettua.

15. sputnic_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    27
    Puhelinmalli:
    milloin mikäkin
    Samoin, muutaman kerran Radio Trimmeriä käytetty, hyvää palvelua, suosittelen.

Jaa tämä viestiketju