1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tummia alueita näytöllä - normaaliako? (n97 mini)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nuppi, 4/1/11.

1. Nuppi

Tykkäykset:
    0
    Kohtisuoraan jos näyttöä katsoo, niin ei mitään huomaa, mutta hiukan kun laitetta kääntää ja katselukulma pienenee, niin toisessa reunassa on kuvan osoittamia tummia alueita. Toinen reuna ja näytön päädyt eivät moisesta kärsi.

Mistähän ilmiöstä mahtaa olla kyse ja onko tämä normaalia?
    Vai olisikohan se huolto paikallaan?

Kiitoksia.

2. tokroger

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Galaxy Alpha
    Asiasta enemmän ymmärtämättä, eikös tuossa ole samantyyppinen näyttö kuin esim 5800 XM:ssä? Samanlainen se näyttö siinä on sivusta katsoen ainakin mulla ja on ollut samanlainen alusta asti. Se on tarkoitettu katsottavaksi suoraan edestä jolloin kuva ja värit ovat tasaisia. Eli tuskinpa siinä mitään vikaa on. Viisaammat kommentoikoon niin tietää pitääkö mun 5800 XM viedä myös huoltoon :D

3. Nuppi

Tykkäykset:
    0
    Itseasiassa mulla on kakkosluurina juuri 5800 XM ja vaikka kuinka nollakulmasta olen koittanut katsoa niin siinä ei moista efektiä esiinny.

Siksi juuri ihmetyttää.

4. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Ihan normaalia resistiivisille muovipaneeleille, kun ne eivät yleensä (koskaan) ole niin 100% tasaisia etteivät valoa taittaisi jossain kulmassa. Kokeile painella sormella tuosta tummentuman kohdalta samalla kun sivulta katselet, varmaankin muuttuu hieman se väri.

5. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    51
    Kokeilin äsken omalla luurillani ja ihan samanlainen efekti tuli kun tuosta kulmasta katsoi joten kyllä se normaalia on. Ikinä tuohon edes mitään huomiota kiinnittänyt kun ei ole tuollaisesta kulmasta tullut näyttöä katsottua.

6. Nuppi

Tykkäykset:
    0
    Selvä pyy.
    Kiitos jusutus ja PELLEfin vastauksista.
    Tyydyn siis tähän :)

Jaa tämä viestiketju