1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Tulossa 2005?: Series60 3rd edition.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Hedgehog, 21/3/05.

1. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Kannattaako tämänhetken 2rd edition malleja hankkia, vai odotella että saadaan 3rd ulos? Kun itse olen pohtinut vaihtoehtoina seuraavaksi luuriksi 6680/6681. Olen myös pitänyt avoimen mielen Sereis40 sarjan tulevalle lippulaivalle 6230i:lle, uskon kuitenkin että sen hankittua haluan palata S60 kännyyn. Ainakin nämä 6sarjlaiset älypuhelimet ovat julmetun hintaisia värkkejä. Kun 3rd edition tuo mukanaan ainakin tarkempia näyttöjä Symbian luureihin.

http://www.series60.com/technicalinfo

Niin kannataako hankkia halvempi kännykkä nytten ja palata vaikka loppuvuodesta asiaan, kun näitä 3:nen sukupolven Series60 luureja alkaa työntämään markkinoille....? Onko jollain muuten oikeaa tietoa koska niitä tulee?

Asiasta varmasti puhuttu täällä jo aikaisemmin, ei vaan suoraa otsikkoa löytynyt. Mielestäni kylläkin niin kiinnostava aihe, että oma otsikko oli paikallaan.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miten niin, alle kolmella sadalla saa jo. (6600)
    Aina joutuu palaamaan vuoden päästä asiaan jos haluaa uutta.

3. Guest Vieras

Ei mitään syytä jarruttaa tuon takia puhelimen ostoa jos jo nyt muuten sopivaa löytyy markkinoilta.

3rd Editionin uudistukset eivät ole 2nd Ed:iin verrattuna mitään maailmaa mullistavia.

4. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Sulla on hyvä pointti. :)
    Ja tarkotin tuolla hintakritiikillä näitä tulevia 6680/6681, itselläni 6600 käytössä.

Jaa tämä viestiketju