1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Touc HD vaihto E90??

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja kaBu, 1/8/09.

1. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    kysyisin vain mielipiteitä kun mulle ehdotettiin htc touch hd:n vaihtoa e90, ja tulossa on iPhone 3Gs ja aattelin kuitenkin pitää kahta puhelinta koska toista tarvii töis. Eli oisko ollenkaan järkevä vaihtoehto??

2. K@rtsa Vieras

En hetkeäkään epäröin kun vastaan että en missään nimessä vaihtaisi HD.tä E90.seen (ihan kun vaihtaisi moottoripyörän mopoon:) jos itse olisin samassa tilanteessa, never. Ihmetyyttään miksi tällaista kyselet, kai nyt itse tiedät minkälaista puhelinta tarvit/haluat käyttää. Vastaus löytyy sun "signatures.ta" Ei enään Nokiaa :D

3. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    olet oikeassa että singnaturessa lukee niin:D mutta ajattelin olisiko siitä mitään hyötyä missään, paitsi ehkä välillä qwerty näppiksestä.. ja voisihan sillä vaikka nauloja seinään lyödä helpommin ku hdlla :D

4. K@rtsa Vieras

Siinä olet kyllä oikeassa, nauloja sillä on parempi naulata :) siihen oiva tilapäinen työkalu. Ja toiseksi tuliko vaihdon yhteydessä kanto reppua mukaan? sillä e90 ei ihan rintataskuun mene.
    Ainoa "paremmuus" voisi olla tuo fyysinen qwerty näppäimistö jos siitä tykkää, siihen se paremmuus sitten loppukin.

Jaa tämä viestiketju