1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TotaaliMAX 3G

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Llama, 2/9/09.

1. Llama

Tykkäykset:
    0
    Miinuksia ja plussia etsitään.

Itse en löydä mitään miinusta tästä liittymästä. Onko puhelin, eli Nokia N97 lukittu saunalahden kortteihin?

2. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    254
    Hakuhan tuon kertoo. Ei ole lukittu, mutta on huono puhelin.

3. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Puhelin on jäätävän buginen, mutta muuten erinomainen paketti kaikin puolin.

4. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    254
    Jep, otin itse tuon paketin. Täytynee myydä tuo N97 jossain vaiheessa, tuossa se kerää pölyä hyllynreunalla.

5. kimmo Vieras

Trolli, tahi sauniksen bulvaani? Miinuksiahan nyt löytyy vaikka kuinka..järkyttävän kallis puhelin pakko ostaa, vaikka ei tarttiskaan..kuukausittain itse liittymästä veloitusta yli 30€, vaikka ihmisen puhe-ym. viestikustannukset voivat olla normisti vaikkapa kympin kuussa..5 megan "laajakaista" voi todellisuudessa ollakin 50kiloinen gprs-yhteys..ehkä noita miinuksia voisi vieläkin kaivaa lisää, mutta tämäkin riittää ainakin omalla kohdallani.

6. webbimato

Tykkäykset:
    5
    Itsellä on kyseinen paketti ja kyllähän tämä toimii. Puhua saa niin paljon kuin lystää, tekstiviestejä voi naputella jos jaksaa, multimediaa lähettää jos jotakuta kiinnostaa ja laajakaista löytyy. Parin megan laajakaista maksaa jo aika tuhdisti, vähän lisää likoon niin saa puhepaketin.

N97 on puhelin. Ei mikään nyrkki pyllyssä ja silti voi kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä ratkaisu kuten monet jeesuspuhelimet (i've 'eard), mutta hoitaa hommansa.

Jos luulet että voit seuraavan 24 kuukauden ajan hoitaa tuon summan pois niin anna mennä. Koska tuo liittymähän tässä on se juju... ei tätä oteta sen takia että liittymän voi puolen vuoden päästä vaihtaa kuukausimaksuttomaan :p

7. dongeli

Tykkäykset:
    0
    No ilman muutahan se on Saunalahden bulvaani, jos pelkästään ko. operaattorin tuotteita kehuu... Ihan hyvä, että palautetaan maanpinnalle, mutta senkin voisi tehdä asiallisesti.

Vai eikö kimmo koskaan ole nähnyt ihmistä, joka ihan oikeasti on varauksetta tyytyväinen johonkin asiaan tai tuotteeseen? :)

Tämäkin liittymä on vuorenvarmasti jollekulle se HALVIN ja PARAS liittymä.

8. kimmo Vieras

On näitä täällä ihan riittämiin, että joskus voisi joku lyödä hieman jarrua peliin.

Sinunkin kannattaisi keskittyä niihin omiin postauksiisi, kun tuntuu että pääasiallisena tarkoituksena ei niissä liene asiallinen keskustelu.
    Son vaan niin merkillistä, että soneran kalleutta ja etujen huonoutta saa ihmetellä sivukaupalla ja monen käyttäjän voimin, mutta jos joku on sitä mieltä että saunalahden 60 euron kuukausiveloitus puhelimesta ja liittymästä on järkyttävä, niin syytetään heti asiattomuudesta.

9. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    254
    Itse otin tuon TotaaliMaxin ja nyt myin N97:n pois. En vaarmaan säästänyt rahaa, mutta enpä näissä puhelinkaupoissa ole ikinä voittanut. Maksoin sen N97 heti pois, kun liittymän tilasin. En kyllä itsekään tykkää siitä, että joku liittymä kytketään vain tietynmalliseen puhelimeen. Mutta minkäs teet, laki kun tuon sallii.

10. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Minulle ainakin.

11. dongeli

Tykkäykset:
    0
    Täysin totta. Onneksi kuitenkin voi valita puhelimen, joka ei ole mitenkään lukittu -> helpompi saada myytyä eteenpäin. Itse olen tehnyt näin, ja hyvin toistaiseksi onnistunut. Välillä jopa saanut pientä vaivanpalkkaakin.

12. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Ainoa mikä on vähän tuo kusetuksen makua koska Saunalahti tarjoaa 5m kaista, mutta puhelin ei tue kuin max 3,2.

13. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Läppärillä pääsee näköjään hyvin nopeuksiin 4,8/2,2 sisäisellä kortilla.

14. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko bugi sauniksen sivuilla vai voiko oikeasti vaihtaa 3G liittymän tälläiseksi? Nyt liittymänä
    on se jota sai vain heron kanssa eli multiviestiX tai joku sinnepäin..

Nimittäin liittymänvaihdossa tarjoaa tätä totaaliMAX 3G vaihtoehdoksi!

15. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    ^älähän kysele vaan vaihda jos voit^ .
    Oma saunalahti tietää kaiken

16. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jospa minä oon lääkehuurussa katsonu väärin ;D

17. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jep. Ei mene läpi liittymänvaihto. Tulee ilm ettei kyseiseen puhelimeen saa
    tätä liittymää..

Eikä entiset asiakkaat saa totaali liittymää puoleenhintaan 3kk kuten uudet.
    Toi on väärin..................................................................................

18. Vilppuri

Tykkäykset:
    0
    Mulla onnistui TotaaliMAXiin vaihtaminen ilman siihen kera Desiren =) Mulla oli siis ennestään Totaali2 ja N95. Nyt sitten sopimus umpeutui ja uusin sopimuksen. Sen jälkeen tilasin uuden puhelimen. Olisin saanut kaksi kuukautta ilman kuukausimaksua kaupan päälle Totaali2:lla. Huomasin kuitenkin tässä vaiheessa, että pystynkin vaihtamaan liittymän TotaaliMAXiin, joten laskin hyötyväni tästä enemmän pidemmällä tähtäimellä. Tietysti, jos vaihto olisi onnistunut myös kahden kuukauden päästä, olisi ollut järkevää odottaa siihen asti. Hintaero / kk on kuitenkin 17e noilla liittymillä.

Jaa tämä viestiketju