Tori.fi ja vastaavat palvelut

Timpaxi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
166   0   0
Reaktiopisteet
3283
Puhelinmalli
Aina joku flagshippi.😬
Harvinainen, no ainaki jos Samsungilta suoraan yrittää mut Luurinetistä 50€ 🤣

20201007_220858.jpg

PuMan

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
37   0   0
Reaktiopisteet
1009
Puhelinmalli
sPhone
Kyllä vaan edelleen ihmetyttää torilla olevat "kauppiaat". Oon laittanut viestinä vähän tuollaisia perus kyssäreitä luureista, tyyliin "väri, milloin ostettu, onnistuuko postitus" niin näkyy että viesti on nähty mutta eipä tule mitään vastausta. Mikä idea laittaa tavaraa myyntiin, mutta sitten ei reagoida millään tavalla mahdolliseen kauppaan?

hakke

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
141
Puhelinmalli
S10 Lite
Aika varovainen saa olla ostajana. Eilen törmäsin tarjoukseen, joka ei ollut luokkaa; liian hyvää ollakseen totta, mutta siltikin vallan loistava diili. Myyjä kauppasi muutaman kuukauden ikäistä seikon kelloa, jonka ovh 750€, hintaan 325. Ilmoitus oli selvästi vasurilla vetäisty, mutta vastaili asiallisesti kysymyksiin ja sovittiin kaupat f2f hintapyynnöllä. Ei mennyt kuin hetki niin pyysi "pientä maksua etukäteen" että varaa tuotteen minulle... Ja vielä vähemmän yllättäen ei olekaan juuri nyt kotona kauppoja tekemässä vaan mökillä.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
4697
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Aika varovainen saa olla ostajana. Eilen törmäsin tarjoukseen, joka ei ollut luokkaa; liian hyvää ollakseen totta, mutta siltikin vallan loistava diili. Myyjä kauppasi muutaman kuukauden ikäistä seikon kelloa, jonka ovh 750€, hintaan 325. Ilmoitus oli selvästi vasurilla vetäisty, mutta vastaili asiallisesti kysymyksiin ja sovittiin kaupat f2f hintapyynnöllä. Ei mennyt kuin hetki niin pyysi "pientä maksua etukäteen" että varaa tuotteen minulle... Ja vielä vähemmän yllättäen ei olekaan juuri nyt kotona kauppoja tekemässä vaan mökillä.
Aika paska homma.

Torin kautta en kyllä etukäteen maksaisi yhtään mitään, yhtään mistään, varsinkin jos myyjänä yksityinen. On sen verran paska paikka ostajalle, vaikka itse siellä mielelläni myyn tuotteita rehellisenä myyjänä.

Laplander

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
1089
Puhelinmalli
Oneplus 8 pro
Ja hitokseen palio näitä "tiukka, viimeinen hinta" kyselijöitä näköjään ilman aikomustakaan ostaa.. Sanonu vaan että paikanpäälle tinkimään ni eipä ole kuulunu.. Kama semmosta (kookasta) etten ala lähetteleen

Dotzki

VIP
Palaute - 100%
101   0   0
Reaktiopisteet
3816
Puhelinmalli
iPhone se
Torissa on joku uus koijaus systeemi, että lähetetään viesti, jossa ollaan kiinnostuneita ja käsketään ottamaan siihen ja siihen sähköpostiin yhteyttä.

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
11841
Puhelinmalli
Apple iPhone 11 PRO
Onhan noita samoja ollut siellä jo vuosikausia.

Dotzki

VIP
Palaute - 100%
101   0   0
Reaktiopisteet
3816
Puhelinmalli
iPhone se
Itelle ihan uus homma. Tai ei ole aikaisemmin tullut vastaan.

Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
89
Puhelinmalli
Pro Max Ultra Plus 5G
Nyt on pakko kehua toria. Eilen laitoin ipadista ja iphonesta myynti-ilmot, ja tänään tein molemmista jo kaupat. Kasvotusten hoidettiin homma ja hintapyyntö maksettiin. Ei moitittavaa :D

Naksu

Punainen komentaja
Supermoderaattori
Palaute - 100%
108   0   0
Reaktiopisteet
933
Puhelinmalli
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Ja hitokseen palio näitä "tiukka, viimeinen hinta" kyselijöitä näköjään ilman aikomustakaan ostaa.. Sanonu vaan että paikanpäälle tinkimään ni eipä ole kuulunu.. Kama semmosta (kookasta) etten ala lähetteleen
Mä en jaksa näitä "viimenen hinta" -kyselijöitä, odottavat että tuotteen hinta tippuu puoleen ihan kun jaksavat tota kysyä. Tingatkoon ite, ei mun homma myyjänä ole heti olla tiputtamassa hintaa kun joku kiinnostuu.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
4697
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Mä en jaksa näitä "viimenen hinta" -kyselijöitä, odottavat että tuotteen hinta tippuu puoleen ihan kun jaksavat tota kysyä. Tingatkoon ite, ei mun homma myyjänä ole heti olla tiputtamassa hintaa kun joku kiinnostuu.
Sit ku laitat sen pyydetyn hinnan siihen vastaukseks, ni sit alkaa selittely et ku muut myy halvemmalla ja hän tarjoo puolet. :D niihin on joko hyvä olla vastaamatta tai sit trollata iha huolella.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
17861
Puhelinmalli
OP6
Itelle tuli toissapäivänä viesti torissa "ota yhteyttä jos myyt halvemmalla"

Melkeen teki mieli vastata, että vedä vaikka käpälään sillä välin sitä odotellessa. Mutta viisaampi olla noteeraamatta 😃

A4Apollo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
334
Puhelinmalli
Pixel 4a
Sit ku laitat sen pyydetyn hinnan siihen vastaukseks, ni sit alkaa selittely et ku muut myy halvemmalla ja hän tarjoo puolet. :D niihin on joko hyvä olla vastaamatta tai sit trollata iha huolella.
Mulla pahimmat kokemukset olleet tuolla huuto netin puolella. Ensi huudetaan ja sitten kun on maksun aika niin aletaan tinkimään. Jos ei suostu niin aletaan perumaan kauppoja...

pspgo73

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
143   0   0
Reaktiopisteet
256
Puhelinmalli
Mate 20 pro

Melkeen teki mieli vastata, että vedä vaikka käpälään sillä välin sitä odotellessa. Mutta viisaampi olla noteeraamatta 😃
Mulle tuli sellainen kerran. Pyynti 130 euroa niin ehdotti 50 euroa. Ja koko ajan. Laita viestiä jos mieli muuttuu ja myyt 50 eurolla 😂 teki mieli vastata jotain mut en vastannut

napster

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
108
Puhelinmalli
iPhone SE, Nokia 6300
Jos laitan uuden puhelimen (avaamaton pakkaus) myyntiin, niin kantsiiko laittaa Tori.fi:lle vai Huutonettiin? Tämän foorumin myyntiinhän ei saa laittaa avaamattomia pakkauksia. Mieluiten kuitenkin myisin avaamattomassa pakkauksessa, eikös sillä ole kuitenkin hintaan jotain merkitystä?

Naksu

Punainen komentaja
Supermoderaattori
Palaute - 100%
108   0   0
Reaktiopisteet
933
Puhelinmalli
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Saas nähdä kuin käy. Ostin Torista luurin, myyjä lupas viedä maanantaina postiin. Ihan asiallisen oloinen kaveri, mutta koska kyseessä on Tori ni vähän jännittää että mitä tulee, vai tuleeko mitään.

peksinaattori

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
52
Puhelinmalli
OP 7t

Eikös tuo ollu ihan asiallisesti kysytty? Vastaat jos myyt halvemmalla tai sit et vastaa.

Pitääkö aina käydä nokittelemaan ja v*ttuilemaan, ihme jengiä.

amdnow

Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2016/2017
Supermoderaattori
Palaute - 100%
154   0   0
Reaktiopisteet
19100
Puhelinmalli
"...mutta ei haittaa käyttöä"
Eikös tuo ollu ihan asiallisesti kysytty? Vastaat jos myyt halvemmalla tai sit et vastaa.

Pitääkö aina käydä nokittelemaan ja v*ttuilemaan, ihme jengiä.
Kyllä minäkin kokisin lievänä vittuiluna jos saisin vain viestin ”ota yhteyttä jos myyt halvemmalla”

Eihän kukaan kiertele kaupoissakaan ja kommentoi vain myyjälle ”ota yhteyttä jos myyt halvemmalla”
Kyllä sitä nyt jonkinlaisen ajatuksen / tarjouksen pitää pystyä heittämään mikä se ”halvemmalla” on?

Eli itse ymmärrän kyllä @xniko turhaututumista.

peksinaattori

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
52
Puhelinmalli
OP 7t
Kyllä minäkin kokisin lievänä vittuiluna jos saisin vain viestin ”ota yhteyttä jos myyt halvemmalla”

Eihän kukaan kiertele kaupoissakaan ja kommentoi vain myyjälle ”ota yhteyttä jos myyt halvemmalla”
Kyllä sitä nyt jonkinlaisen ajatuksen / tarjouksen pitää pystyä heittämään mikä se ”halvemmalla” on?

Eli itse ymmärrän kyllä @xniko turhaututumista.
Suotakoon se sitten teille jos niin harmittaa, itse olisin painanut poista-nappia ja jatkanut elämää sen kummemmin miettimättä.
Nykyään kun pahoitetaan mieli asiasta kuin asiasta.

Top Bottom