1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

TomTomin epäonnistunut päivitys ! APUA!!!

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja Nokialainen uus, 14/4/08.

1. Nokialainen uus

Tykkäykset:
    0
    Päivitin Go 520:n joka onnistui normaalisti.Sen jälkeen päivitin One:n ja One new editionin jotka molemmat pimenivät !
    One käynnistyy ja sammuu saman tien!
    New Edition käynnistyy ja tulee kuvake jossa on laite ja muistikortti vilkkuu ja merkki että älä irroita johtoa (Tietokoneen usb johto kiinni).Kun katsot tätä laitetta resurssienhallinnasta,niin ei tule muuta kuin että "asemassa oleva levyke on alustamaton,haluatko alustaa sen nyt".Miten ihmeessä saan palautettua ohjelmat????!!!!!
    Kiitos !

2. K@rtsa Vieras

Oletko missään vaiheessa tehnyt varmuuskopion laiteesta? jos olet niin palauta ohjelma sieltä varmuuskopiosta. Jos et saa sitä Homen kautta niin kopio se vaikka kortin lukijan kanssa suoraan sieltä kansiosta missä sulle se varmuuskopio on. Varmista tietenkin ensin ettei kortti ole viallinen

3. Nokialainen uus

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia paljon,mutta kyse on jostain vakavammasta !Kortit kyllä toimii Go 520:ssä.
    Olin yhteydessä tomtomin tekniseen tukeen ja yritettiin puoli päivää tehdä vaikka mitä,mutta ei vaan alkanut pelittään.Tomtomin home-ohjelma kun ei tunnista millään laitteita,joten ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lähettää laitteet huoltoon Hollantiin!
    Tosin täytyy sanoa että tuki-ihmiset olivat tosiystävällisiä ja yrittivät kaikkensa ja huollon kuljetus pelaa;UPS:n kuriiripalvelu olisi noutanut laitteet ilmaiseksi (Mutta kun oli asiaa aivan viereen niin vein ne toimistoon)ja kuriiripalvelu myös palauttaa ne kotiovelle !!!

4. K@rtsa Vieras

Voi kuvitella että sulla iski sama vika kun mulla kun ei TT one II käynnistynyt enään yllättäen, huolto keikka Hollantiin mullakin tuli. Homma kyllä toimi noutoineen ja palautuksineen loistavasti, mulla kesti 2 viikkoa kun oli laite takaisin tai se oli vaihdettu uuteen

Jaa tämä viestiketju